• Mijn beste vriendin had ruzie met mijn beste vriend en sinds toen liep ze niet meer bij ons enzo, dus hadden we nog weinig contact. Opeens kreeg ik via via te horen dat ze wou veranderen naar school, helemaal naar Brugge en deze morgen kreeg ik een sms van haar: Ik ben ziek dus kom niet naar school.
    Dus mijn beste vriend moest vandaag na school met de trein naar brugge en passeerde langs haar 'toekomstige' school en wie liep er daar? Juist ja, Zij.
    Ik vind het gewoon een kutstreek dat ze het me niet vertelde en dan nog de dag ervoor geen afscheid nam? Zoiets vertel je je beste vriendin toch?


    all I want is the taste that your lips allow

    AriaM schreef:
    Nou haar kan je geen vriendin noemen want dat is gewoon een ***-streek van haar


    26 - 02 - '16

    Nephthys schreef:
    Dat is idd een kutstreek :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ze zal wel hard gekwetst zijn. Waarschijnlijk heeft ze het gevoel gehad dat jij partij trok voor jullie beste vriend, en in dat geval begrijp ik haar wel.


    ars moriendi

    Videotape schreef:
    Wow, ik snap zelfs niet dat iemand zoiets zou doen? Echt laf


    Hope goes lost but never dies.

    Jagielski schreef:
    Wow, dat is inderdaad écht een kutstreek. ;o


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    -big facepalm to her-

    That's no way to treat a friend (cat)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ga ook naar Brugge :'D

    OT. Dat is inderdaad wel een kutstreek van haar. Zo een vriendinnen ben je beter kwijt dan rijk.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Videotape schreef:
    Wow, ik snap zelfs niet dat iemand zoiets zou doen? Echt laf


    Save me from myself.

    DancingDead schreef:
    like whut O_O
    dat is een behoorlijke naaistreek ja.
    stuur haar droog een sms met: 'is het leuk op je nieuwe school?'
    ben benieuwd wat ze antwoord


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Mmm, ik bekijk het eens van een andere kant dan de rest hier ... Misschien heeft ze gewoon even wat tijd voor zichzelf nodig om na te denken en/of dingen te verwerken. Bij een nieuw begin wil je natuurlijk zo min mogelijk oude dingen meenemen, of er de tijd voor nemen. Wacht het gewoon even af en als ze zo raar blijft doen, ga er dan eens met haar over praten. Of doe dat sowieso over een tijdje.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.