• Dat vind mijn broer tenminste. Ik ben ja vriendinnen met een meisje dat ik al heel lang ken maar doordat ze een andere stijl enzovoort heeft vind mijn broer haar raar, en zegt dus steeds 'Ik snap niet waarom dat je met haar om gaat.'

    Dat heeft hij met alle vriendinnen die ik ooit heb gehad. Hij maakt altijd van zo'n opmerkingen en ik word er soms echt gewoon gestoord van en ja word kwaad op hem.

    Vinden jouw familie je vriendinnen ook 'raar'?


    <3

    Welke stijl heeft die éne vriendin dan?

    Gelukkig niet, het kan mijn broer echt geen moer schelen wie mijn vriendinnen zijn.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oehw, Kimberlee(darkreunion) en ik zijn ook vriendinnen, terwijl zij hele andere muziek luistert dan ik en ook een andere stijl heeft.
    Maar dat kan mij geen reet schelen, ze is betrouwbaar en aardig, voor mij maakt het niet uit hoe ze eruit ziet enz..


    Where words fail, music speaks

    Padalecki schreef:
    Welke stijl heeft die éne vriendin dan?

    Gelukkig niet, het kan mijn broer echt geen moer schelen wie mijn vriendinnen zijn.


    Een beetje emo achtig zegmaar.


    <3

    Sla hem :Y)
    En mijn vrienden worden nooit goedgekeurd door m'n familie. Er is altijd wel íets mee aan de hand :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn broer kent mijn beste vriendin redelijk goed en ik weet bijna zeker dat hij niets op haar aan te merken heeft. :'D Van mijn andere vriendinnen weet ik het niet, maar ik zou er toch niet naar luisteren aangezien hij jonger is dan mij.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    O, ik was ook bevriend met een meisje met een gothicstijl en daardoor kreeg ik ook altijd opmerkingen naar m'n hoofd gesmeten, vooral door m'n broers :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    een paar vriendinnen van mij, haten mijn allerallerallerbeste vriendin, terwijl zo nooit iets bij hun gedaan heeft ofzo


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Prudence schreef:
    O, ik was ook bevriend met een meisje met een gothicstijl en daardoor kreeg ik ook altijd opmerkingen naar m'n hoofd gesmeten, vooral door m'n broers :')


    Zijn ze wel gestopt uiteindelijk?


    <3

    Zulke opmerkingen maken de ouders van vrienden nou altijd over mij. ):


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Je moet je broers slaan. Ik heb ook een 'emo' vriendin, en zij krijgt ook opmerkingen over haar stijl. En dan bemoei ik.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Padalecki schreef:
    Welke stijl heeft die éne vriendin dan?

    Gelukkig niet, het kan mijn broer echt geen moer schelen wie mijn vriendinnen zijn.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Sla hem, mensen beoordelen op hoe ze eruit zien is gewoon idioot.
    Mijn vrienden zijn allemaal gestoord, gek of idioot op hun eigen grappige en leuke manier (kijkt naar Illuminati en Assassin).
    En wat anderen ervan vinden boeit me echt helemaal geen ruk!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn familie mag al mijn vriendinnen gelukkig. (:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Illuminati schreef:
    Sla hem :Y)
    En mijn vrienden worden nooit goedgekeurd door m'n familie. Er is altijd wel íets mee aan de hand :')


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb wel aparte vriendinnen en dat wordt ook wel gezegd. Maar gewoon op een vriendelijke manier. En meestal als ze mijn vriende leren kennen dan mogen ze ze toch wel (:.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.