• mijn vriendje niet.

    Kennen jullie dat? Je gaat naar een jongen toe gewoon allemaal uit vriendschap of ze komen je halen. Dat je direct krijgt; OH is het je vriendje! Welke van de twee? Nee mam, is het niet.

    Ik erger er me dood aan, en durf nog nauwelijks met n jongen thuis te komen die GEWOON een vriend is? :Y)
    Meerdere dit probleempje?

    Mijn moeder is er sowieso van overtuigd dat ik een vriendje heb, en dat terwijl ze mij nog nooit met een gast heeft gezien. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb het op school.
    Ik ga eigenlijk alleen maar met jongens om en die kinderen op school waren er telkens weer van overtuigd dat ik een nieuw vriendje had. -.-
    Echt zwaar vervelend. Je kan niet eens om gaan met jongens zonder dat mensen je gaan verdenken.

    Heel herkenbaar. Voordat ik een vriend had, hoorde ik dit bijna dagelijks omdat mijn hele groep hoofdzakelijk uit jongens bestaat. Dan viel er een naam en zocht iedereen daar meteen iets achter. Of nam ik een van de jongens mee naar huis, konden we niet naar mijn kamer terwijl we gewoon vrienden waren. Gelukkig heb ik daar nu geen last meer van. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Jep idd, mijn ouders vroegen er ook steeds na, en zijn stiefzus en mijn vriendinnen. Terwijl we alleen vrienden zijn. Nu zeg ik lang niet altijd van tevoren dat ik naar hem toe ga, om die reacties een beetje te vermijden

    Nop.

    Lol, die van mij zegt alleen maar dat er heus wel leuke jongens zijn, als ik weer 's zit te zeiken over hoeveel kansloze gasten er wel niet zijn. Ja, maar waar zijn die dudes dan? Waar?! :')


    wth.

    Vooral bij vriendinnen. Dan heb ik het over een vriend en dan gaan ze weer vragen: 'Oh, heb je wat met hem?' Nee muts ik heb toch ook niet wat met jou omdat ik je vriendin ben? Voor hetzelfde geld ben ik bi (:

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 22:42 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Renegade schreef:
    Nop.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mayfly schreef:
    Lol, die van mij zegt alleen maar dat er heus wel leuke jongens zijn, als ik weer 's zit te zeiken over hoeveel kansloze gasten er wel niet zijn. Ja, maar waar zijn die dudes dan? Waar?! :')

    Waar die zitten? Op Quizlet natuurlijk. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Waar die zitten? Op Quizlet natuurlijk. xD

    Ja maar als je dan een leuke tegenkomt dan woont 'ie aan de andere kant van 't land x'd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nouja, meestal als ik een jongen mee naar huis neem is het wel een soort van eh 'hossel' achtig iets van me, dusja :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Atropos schreef:
    (...)
    Ja maar als je dan een leuke tegenkomt dan woont 'ie aan de andere kant van 't land x'd.

    Dat maakt toch niet uit? Treinreizen is best leuk hoor. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Mijn moeder denkt dat ook meteen :'D


    -

    Lycaon schreef:
    (...)
    Dat maakt toch niet uit? Treinreizen is best leuk hoor. :P

    Haha, ja dat is waar. xd. Maar dichtbij is toch handiger (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)
    Haha, ja dat is waar. xd. Maar dichtbij is toch handiger (:

    Ja dat wel. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.