• mijn vriendje niet.

    Kennen jullie dat? Je gaat naar een jongen toe gewoon allemaal uit vriendschap of ze komen je halen. Dat je direct krijgt; OH is het je vriendje! Welke van de twee? Nee mam, is het niet.

    Ik erger er me dood aan, en durf nog nauwelijks met n jongen thuis te komen die GEWOON een vriend is? :Y)
    Meerdere dit probleempje?

    'Veranika, je bent precies zo vrolijk de laatste tijd. Is er een jongen misschien?'
    'Wat denk je zelf?'
    'Mag ik het huwelijk regelen?'


    Ik weet hoe je je voelt.


    Olive

    Hahahaa, inderdaad. Of dan denkt mijn moeder dat zij een leuke jongen heeft gespot. Onze smaken verschillen nogal. Nogal heel erg xd.


    i put the fun in funeral

    Kathryn schreef:
    'Veranika, je bent precies zo vrolijk de laatste tijd. Is er een jongen misschien?'
    'Wat denk je zelf?'
    'Mag ik het huwelijk regelen?'


    Ik weet hoe je je voelt.


    Hahahaa x'D.


    i put the fun in funeral

    Genius schreef:
    Mijn moeder denkt dat ook meteen :'D


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hahaha ja dat heb ik ook. Mijn beste vriend en ik hebben het gewoon erg leuk met elkaar momenteel zonder verplichtingen en hij blijft dus ook weleens slapen. Mijn vader kan het niet helemaal begrijpen en noemt hem toch continue mijn vriend, hoe vaak ik ook uit probeer te leggen dat het echt geen relatie is. :')

    Heheh ja dat ken ik, dat deed mijn vader ook altijd. Uiteindelijk kwam ik echt met mijn eerste vriendje thuis, was het zo afgelopen .. :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Dinsdag nog.
    Mijn moeder zei; En is hij j-
    Ik; nee hij is niet mijn vriendje.

    Zo irritant soms


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik hoef maar te vragen of ik af mag spreken met een jongen of dan zegt ze:
    "Je gaat geen verkering met hem nemen he?"

    Zucht...
    Ouders :S


    26 - 02 - '16

    Mijn beste vriend is dus een jongen. En daar ga ik dus ook heel vaak mee om, en om de twee dagen hoor ik dan wel weer "heb je nu al met hem" of "jullie zijn een stelletje hé" ik word er echt gek van >.<


    Trust me. I'm the doctor

    Herkenbaar:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lol daar heb ik geen last van :d


    It's going to be difficult, but not impossible.