• -kotskots.- Ja hoor, ik moet een beugel, en ik haat het. Maar nu moet ik binnen kort een kleurtje kiezen voor mijn rekkertjes en ik zou graag weten welke kleur jullie mooi vinden. Of de mensen met een beugel welke hebben jullie?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb geen kleurtje. Ik doe gewoon grijs, dat past gewoon lekker bij alles :Y)
    En een beugel valt echt mee hoor. Ik dacht er eerst ook zo over, maar nu ben ik heel blij dat ik er één heb, al doet het soms wel een beetje pijn.


    Olive

    Niet geel nemen, dan lijken je tanden geel.
    Neem rood of donkerder blauw, iets wat een beetje afsteekt.

    Neem ook een raggertje, anders krijg je je tanden bijna niet schoon.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ach, dat is helemaal niet zo erg. In het begin is het heel erg wennen, maar bekijk het vanaf de andere kant: je gebit wordt prachtig!
    Ik koos vroeger - als het bijvoorbeeld Koninginnedag of bij het WK - roodwitblauw, oranje.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Denk aan het resultaat van rechte tanden!
    Neem nooit donkergroene, dan heb je altijd spinazie tussen je tanden. (x


    Felix

    Neem bij voorkeur grijze: dan valt het niet op dat je een beugel hebt (iemand in mijn klas merkte het pas na een halfjaar)
    Dat is niet zo erg: mooi resultaat en nu lopen de helft van de jongeren met een beugel.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb een beugel gehad, en ik vond grijs en lichtblauw de mooiste kleuren. Bordeaux-roodachtig vond ik ook heel mooi, maar dat sloeg wat tegen met bepaalde kledingcombinaties. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nooit een beugel gehad. Mss binnenkort :S


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    ik ben zo blij dat ik een beugel heb gehad.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nidorina schreef:
    Neem bij voorkeur grijze: dan valt het niet op dat je een beugel hebt (iemand in mijn klas merkte het pas na een halfjaar)
    Dat is niet zo erg: mooi resultaat en nu lopen de helft van de jongeren met een beugel.

    Hahahaha!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 22:01 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Kathryn schreef:
    Ik heb geen kleurtje. Ik doe gewoon grijs, dat past gewoon lekker bij alles :Y)
    En een beugel valt echt mee hoor. Ik dacht er eerst ook zo over, maar nu ben ik heel blij dat ik er één heb, al doet het soms wel een beetje pijn.

    Maar er zo lang mee lopen is vet kut.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik hadook een beugel. Was soms ontzettend vervelend maar ik ben blij met het resultaat. Kies onopvallende kleuren.

    wrm denken mensen dat een beugel hebben een ramp is
    het valt heus wel mee
    soms doet het een beetje pijn, maar het gaat toch om het resultaat

    Dragonair schreef:
    wrm denken mensen dat een beugel hebben een ramp is
    het valt heus wel mee
    soms doet het een beetje pijn, maar het gaat toch om het resultaat

    Het is toch de mening van de mensen zelf he? misschien vind jij het niet zo erg, sommigen mensen wel. Iedereen is anders.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik hoef geen beugel en ik heb er ook nog geen gehad (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ach zo erg is het niet joh! Je krijgt er wel hele mooie tanden van. Ik had zwart, want ik droeg toen veel zwart.
    Het kan soms wel een beetje pijn doen, maar ach wie mooi wil zijn moet, pijn doorstaan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.