• Vandaag was ik mooi op tijd klaar met school, en ging ik lekker lui met de bus naar huis. Helaas voor mij zat in die bus een meisje dat ik absoluut niet mag en mij vaak achter mijn rug om heeft beroddeld. Godzijdank zit ik al zes jaar niet meer bij haar in de klas, maar toch was het kut om haar weer te zien.
    Nou ja, in ieder geval ging ik voorin zitten en, helaas, zij ging naast mij zitten. Ik dacht; ik laat me niet kennen door dat rottige mens, dus besloot ik beleefd antwoord te geven op haar vragen.
    Op het laatst had ik echt schoon genoeg van dat stuk vreten, maar zij besloot nog steeds om allerlei vragen te stellen.
    Vroeg ze zo: 'Wat voor opleiding ga je hierna doen?'
    Ik zo: 'Rechten, in Groningen.'
    Zegt ze zo geniepig: 'Daar vind ik je nou net zo'n type voor. Je bent een typische kakker, die altijd de beste wil zijn. Gelukkig zijn al die kakkers net zo lelijk zoals jij.'
    Toen had ik echt schoon genoeg van haar en besloot mijn beleefdheid te laten varen. 'Gelukkig maak ik tenminste wat van mijn leven, in plaats van elke week lam uit de kroeg te wankelen en niks uit te vreten.'
    Ik weet dat ik aardig moest blijven, maar... Aaargh, ik haat haar zo!
    Daarna moest ik gelukkig de bus uit, en liep ik snel weg voordat ze nog wat kon zeggen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    No, you did good job!
    Zo'n mensen hoor je uit te schelden. :')
    Vind ik persoonlijk!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    -out-

    You go girl. :Y) Tegen zulke mensen moet je niet aardig blijven.
    Ik haat het als mensen zeggen dat je lelijk bent omdat je geen tien lagen make-up op hebt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    SLAAN! :D

    Ik sla mee! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Whoa, wat een rotkind dat ze naast je ging zitten! en je reageerde heel goed, go you! :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Springfield schreef:
    No, you did good job!
    Zo'n mensen hoor je uit te schelden. :')
    Vind ik persoonlijk!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik was meteen al opgestaan en demonstratief ergens anders gaan zitten :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    Ik was meteen al opgestaan en demonstratief ergens anders gaan zitten :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Groningen is leuk (wbw)

    Maar wat een kutkind, ik vind het knap van je dat je voor jezelf bent opgekomen!


    -

    Go you! *O* :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    netjes.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Springfield schreef:
    No, you did good job!
    Zo'n mensen hoor je uit te schelden. :')
    Vind ik persoonlijk!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw! Ik vind het al ontzettend sterk van je dat je tot bijna het laatste toe beleefd bent geweest. Ik was inderdaad misschien al eerder opgestaan of had haar al eerder met haar eigen problemen geconfronteerd.

    Als iemand je al zo lang treitert en pest zonder je met rust te laten, zonder dat je zelfs bij elkaar in de klas zit, dan wil ze iets van je. Misschien is ze altijd jaloers op je geweest of heeft ze graag een vriendin van je willen worden, maar toen ze erachter kwam dat je haar niet mocht is ze je gaan pesten. Je weet nooit precies waarom mensen iets doen als ze het niet naar je uitspreken, maar laat haar lekker achter je. Het feit dat jij iets van je leven wilt maken en een ontzettend goede opleiding gaat doen, wil alleen maar zeggen dat je ontzettend trots mag zijn op jezelf. Dat andere mensen ervoor kiezen zichzelf ieder weekend te bezatten, dat moeten zij dan maar weten. Kijk lekker vooruit en wees trots op jezelf over hoe je met dingen omgaat (:!

    En trouwens.. daarbij heb je haar niet uitgescholden, je hebt haar gewoon eens een maal terug gegeven wat ze altijd bij jou doet/deed. Af en toe iemand confronteren, daar is helemaal niets mis mee en vooral als ze je op zo'n manier behandelt om je puur en alleen op de kast te willen jagen. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, toch?

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 15:13 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    Wauw! Ik vind het al ontzettend sterk van je dat je tot bijna het laatste toe beleefd bent geweest. Ik was inderdaad misschien al eerder opgestaan of had haar al eerder met haar eigen problemen geconfronteerd.

    Als iemand je al zo lang treitert en pest zonder je met rust te laten, zonder dat je zelfs bij elkaar in de klas zit, dan wil ze iets van je. Misschien is ze altijd jaloers op je geweest of heeft ze graag een vriendin van je willen worden, maar toen ze erachter kwam dat je haar niet mocht is ze je gaan pesten. Je weet nooit precies waarom mensen iets doen als ze het niet naar je uitspreken, maar laat haar lekker achter je. Het feit dat jij iets van je leven wilt maken en een ontzettend goede opleiding gaat doen, wil alleen maar zeggen dat je ontzettend trots mag zijn op jezelf. Dat andere mensen ervoor kiezen zichzelf ieder weekend te bezatten, dat moeten zij dan maar weten. Kijk lekker vooruit en wees trots op jezelf over hoe je met dingen omgaat (:!


    Ik had het niet beter kunnen verwoorden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je hebt goed onderhandeld :) Hele volwassen reactie ;)

    Klinkt inderdaad echt als een kut kind. Laat haar maar lullen. Jij weet wel beter :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Stonem schreef:
    Ik was meteen al opgestaan en demonstratief ergens anders gaan zitten :Y)