• Dit is een forum voor alleen ons 3 dus reageer alsjeblieft niet! Lezen mag wel (:

    Dus meisjes hebben jullie al ideeën?

    Ideeën:
    -
    -
    -
    ...


    16 - 09 - '17

    Nou, als we over HP gaan schrijven, wil ik eerst wel weten of we met de Nederlandse of de Engelse termen schrijven (A)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Avenged7Fold schreef:
    Nou, als we over HP gaan schrijven, wil ik eerst wel weten of we met de Nederlandse of de Engelse termen schrijven (A)


    Ik vind Engels wel een erg leuke taal en het is ook leuk om te schrijven, maar ik denk toch dat Nederlands handiger zal zijn.


    16 - 09 - '17

    Engelse termen, verder Nederlands. (Ik vind Nederlandse HP termen altijd zo nep eerlijk gezegd) _O_

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 19:41 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Engelse termen _O_


    Ow, andere mening dus xD


    16 - 09 - '17

    Maar alleen de termen is toch juist makkelijk? Het grootste gedeelte van Q is daar juist aan gewend.


    Happy Birthday my Potter!

    De volgende topics zijn, samen met topics waarin algemene regels worden overtreden, niet toegestaan;
    - Topics die alleen voor bepaalde mensen zijn, zoals : alleen Piet en Klaas!

    Ik bedoel maar ^^


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    De rest kan toch gewoon Nl? en dat dingen als Gryffindor en Slytherin dan in het engels gaan. Aangezien het namen zijn en die nooit vertaalt hoeven worden. Dat is nooit nodig. Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom dat ooit gedaan is (stoute vertalers) :')


    Happy Birthday my Potter!

    Neelie schreef:
    (...)
    Ik bedoel maar ^^


    Wat is er verkeerd aan dit topic? Mensen zeiden dat het bij Off-topic mocht?


    16 - 09 - '17

    Rider schreef:
    De rest kan toch gewoon Nl? en dat dingen als Gryffindor en Slytherin dan in het engels gaan. Aangezien het namen zijn en die nooit vertaalt hoeven worden. Dat is nooit nodig. Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom dat ooit gedaan is (stoute vertalers) :')


    Ja vind ik wel goed! (:


    16 - 09 - '17

    Alle mensen mogen reageren, maar we doen er niet zo veel mee. Het is gewoon dat we nergens anders op Q goed kunnen overleggen. We verbieden het dus niet (Aangezien dat idd niet mag)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 19:46 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Slotje.


    Life is hard and then we die