• ken je dat ook? Dit schema:
    Je begint aan een serie te lezen,
    al snel kom je aan de laatste quiz
    je begint aan een nieuwe serie te lezen,
    ook daar kom je aan het einde

    En zo maar door

    Maar opeens....
    Je ziet bij 'Laatste Uitslag' een quiz staan van een van de series die je gemaakt hebt.
    Je begint terug de series te lezen, vanaf de delen die je nog niet gelezen had, en dan heb je weer alles gelezen.
    Je gaat terug naar de laatste serie die je gemaakt hebt en klikt op volgende. Maar dan verschijnt er: 'MELDING: Dit was de laatste quizlet van deze serie'
    Bij de volgende net hetzelfde,.... en zo maar door.
    >Dan zit je dus maar met al die series die niet verdergaan, en wat moet je dan doen?
    aan nog een serie bginnen die niet verdergaat?:@

    Ik vind dat echt zo vervelend!!!!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Dat is het ook,
    Maar ik ben nu ook bezig met een serie,
    ben bij deel 86, en het ik werk al zo snel ik kan xD
    Dus ik denk niet dat ik veel sneller kan, ik ben er nu zo'n 12/13 dagen mee bezig.
    En het is idd vervelend...


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    ik verveel me nu erg
    je hebt wel gelijk ik deed een serie hij was spannend en toen was de laatste(die was spannend) dus de user bleek al meer dan een maand niet meer online te zijn>.<

    Dat is ook balen,
    maar mensen lezen nou eenmaal sneller dan ze schrijven... Het is makkelijk om in 1 dag meer dan 50 delen te lezen, maar 50 delen schrijven is bijna onmogelijk...


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    ben blij dat jullie het met me eens zijn!!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Ik verveel me ook.'
    Zij er leuke quizen en komt er op zo'n leuk moment een einde aan en dan is die Urser-ding op vakantie in 1 of ander kutland >.<

    Verveelheid heerst >,<

    xD


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    gelukkig kan ik nog altyd THluistere terwijl dak me verveel op quizlet xD


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Ja das egt kutje ..
    Dan hb je op een gegeven moment krijg je eindelijk son berigtje dat de volgende vn die serie der is .. en dan weetje niet eens meer waar die over gaat :S
    En dan verwar je hem met 50 andere serie's fsoo :8


    Crack a bottle

    ik ook mr je ken er weinig aan doen want soms loopt het verhaal dood:S


    heb ik ook kei vaak alleen dan ga ik weer wat veranderen sodat het tog nog verder kan gaan:D