• Ik heb geen flauw idee waar dit moet, maar goed. Ik wil namelijk echt heel graag een aantal uitbreidingen van de Sims 3, voor degene die het zouden willen weten, Na Middernacht, Levensweg en als hij uitkomt Pets - weet de Nederlandse naam even niet.
    Nu wil ik er het liefst geen of een klein beetje geld aan uit geven, maar zeker niet 35 euro voor één spel. Dat kan ik gewoon niet opbrengen en is me echt te duur. Dus iemand die me misschien zou willen helpen?
    Het maakt me niet uit of het gedownload is of zo, als ik hem maar heb. (: xxxxxxxxxxx


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik weet wel waar je die uitbreidingen kan downloaden alleen moet je dan een gedownloade sims 3 hebben en het is een torrent dus ik weet niet of je daar iets aan hebt?


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Lickilicky schreef:
    Ik weet wel waar je die uitbreidingen kan downloaden alleen moet je dan een gedownloade sims 3 hebben en het is een torrent dus ik weet niet of je daar iets aan hebt?


    Dat is het dus. Ik heb een gewone, gekochte Sims 3 en heb tevens geen idee wat torrent is hahahaha. Nu voel ik me echt vreselijk dom. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zolang er geen directe links gepost worden in dit topic :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Zolang er geen directe links gepost worden in dit topic :]


    Nee, dat snap ik. (: Ik wil alleen uitleg hoe ik eraan kan komen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)

    Dat is het dus. Ik heb een gewone, gekochte Sims 3 en heb tevens geen idee wat torrent is hahahaha. Nu voel ik me echt vreselijk dom. (:


    Uitleg torrent:
    Een torrent is een klein bestandje met allerlei informatie in die je in staat stelt om bepaalde zaken te downloaden via het torrentprotocol. Wat je kan downloaden, verschilt van torrent. Dit kan gaan van een besturingssysteem zoals een Linux of een muziekalbum tot de vakantiefoto’s van je vrienden. Voor een torrent in werking te zetten, heb je een torrentclient nodig zoals BitTorrent, µTorrent of Transmission. Daarin kan je een torrentbestand openen en deze zal dan zelf alles wel regelen om het te downloaden.


    In ieder geval, dan kan ik niks voor je doen, sorry ;x. Mijn links werken allemaal met een gedownloade sims 3 ;x


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Lickilicky schreef:
    (...)

    In ieder geval, dan kan ik niks voor je doen, sorry ;x. Mijn links werken allemaal met een gedownloade sims 3 ;x


    Hmm, dat is jammer.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Download BitTorrent (Google) installeer het.
    Ga naar piratebay (Google het) zoek op je sims 3 uitbreiding (in het engels) klik op download torrent, dan opent automatisch bittorrent.
    Verder kan ik je niet helpen :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik heb ze wel en ik zou ze kunnen delen met je via een of andere weg maar dat doe ik niet x'D
    Dus je hebt 2 opties; doe het legaal en betaal je scheel of download het met het risico dat je spel verneukt (en het is moeilijk)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Rickjuh schreef:
    Download BitTorrent (Google) installeer het.
    Ga naar piratebay (Google het) zoek op je sims 3 uitbreiding (in het engels) klik op download torrent, dan opent automatisch bittorrent.
    Verder kan ik je niet helpen :]


    En dat werkt met een gewone, gekochte Sims 3? Want als dat zo is ben ik je echt dankbaar, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Illuminati schreef:
    Ik heb ze wel en ik zou ze kunnen delen met je via een of andere weg maar dat doe ik niet x'D
    Dus je hebt 2 opties; doe het legaal en betaal je scheel of download het met het risico dat je spel verneukt (en het is moeilijk)


    Ik weet dat downloaden fouten en alles in het spel kan brengen, maar als ik mijn spel dan de-installeer en er weer opzet is dat toch verdwenen? Het kan me niet echt veel schelen dat ik dan alles kwijt ben.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zelf ben tegen al dat gedownload, het is precies hetzelfde als dat je de winkel inloopt, de game pakt, en dan weer wegloopt zonder te betalen, je steelt de game eigenlijk gewoon van de uitgevers. Ik snap dat je er liever niet veel geld aan kwijt bent, maar ik zelf heb het gevoel dat als je spaart voor een game, en uiteindelijk genoeg geld heb dat je dan een veel beter gevoel hebt als je het speelt. Dat heb ik iig wel. Je kunt ook altijd nog gewoon wachten totdat het goedkoper is.

    ^ best een goed idee voor een zeiktopic, al dat illegale gedownload.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Aria schreef:
    (...)

    En dat werkt met een gewone, gekochte Sims 3? Want als dat zo is ben ik je echt dankbaar, hihi.


    Volgens mij wel, heb het ook een keer gedaan. Het herkent het juist beter als ie gekocht is volgens mij. Succes!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Gajeel schreef:
    Ik zelf ben tegen al dat gedownload, het is precies hetzelfde als dat je de winkel inloopt, de game pakt, en dan weer wegloopt zonder te betalen, je steelt de game eigenlijk gewoon van de uitgevers. Ik snap dat je er liever niet veel geld aan kwijt bent, maar ik zelf heb het gevoel dat als je spaart voor een game, en uiteindelijk genoeg geld heb dat je dan een veel beter gevoel hebt als je het speelt. Dat heb ik iig wel. Je kunt ook altijd nog gewoon wachten totdat het goedkoper is.

    ^ best een goed idee voor een zeiktopic, al dat illegale gedownload.


    Nou luister, ik heb het geld wel. Maar ik heb er geen behoefte aan om ongeveer 100 euro kwijt te zijn aan 3 simpele spellen die ik toch na 2 maanden wel zat ben. Dat kan ik dan beter uitgeven aan iets anders, maar ik snap wat je bedoelt en geef je daar ook echt geen ongelijk in hoor. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Gajeel schreef:
    Ik zelf ben tegen al dat gedownload, het is precies hetzelfde als dat je de winkel inloopt, de game pakt, en dan weer wegloopt zonder te betalen, je steelt de game eigenlijk gewoon van de uitgevers. Ik snap dat je er liever niet veel geld aan kwijt bent, maar ik zelf heb het gevoel dat als je spaart voor een game, en uiteindelijk genoeg geld heb dat je dan een veel beter gevoel hebt als je het speelt. Dat heb ik iig wel. Je kunt ook altijd nog gewoon wachten totdat het goedkoper is.

    ^ best een goed idee voor een zeiktopic, al dat illegale gedownload.


    Weet je waarom? Het is al eens in het nieuws geweest. Spellen worden PEPERduur gemaakt omdat die bedrijven alleen maar naar geld en winst kijken. Spellen zouden eigenlijk gewoon voor 5 tot 10 euro verkocht moeten worden. Zal zal iedereen wel spellen kopen. Maar kijk naar een nieuw PS3 spel. Freaking 80 euro. Als je er 2 wilt ben je 160 euri kwijt..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Volgens mij wel, heb het ook een keer gedaan. Het herkent het juist beter als ie gekocht is volgens mij. Succes!


    Oké, dankjewel!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.