• Dat vind mijn broer tenminste. Ik ben ja vriendinnen met een meisje dat ik al heel lang ken maar doordat ze een andere stijl enzovoort heeft vind mijn broer haar raar, en zegt dus steeds 'Ik snap niet waarom dat je met haar om gaat.'

    Dat heeft hij met alle vriendinnen die ik ooit heb gehad. Hij maakt altijd van zo'n opmerkingen en ik word er soms echt gewoon gestoord van en ja word kwaad op hem.

    Vinden jouw familie je vriendinnen ook 'raar'?


    <3

    Mijn moeder zegt altijd bij iemand die ik aardig vind: 'die vind ik niet aardig, echt geen meisje voor jouw.' Oke?


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    O ja.

    Ik ga met een meisje om die moeder is van een 10 maanden oude zoon.
    (Ze is 25).

    En een vriend van mij is nogal overdreven in zijn homo zijnde.
    Maar ik vind het geweldig.
    Als we samen door de stad lopen om te winkelen loopt hij vooruit en huppelt door de straten heen. En dat kunnen mijn vader en stiefbroer niet waarderen.


    Maar ach ik hou van hem....

    Padalecki schreef:
    Welke stijl heeft die éne vriendin dan?

    Gelukkig niet, het kan mijn broer echt geen moer schelen wie mijn vriendinnen zijn.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn familie vind mij ook raar, dus daar kan ik wel mee leven als ze dat vinden. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Een paar van mijn vrienden vinden ze inderdaad wat vreemd.

    Mijn ouders vinden geen elke vriend/vriendin van mij aardig. (joehoe) I don't care. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn ouders haten iedere vriend/vriendin die ik ooit heb gemaakt.
    Leuk is dat. :'D
    Zij willen echt zo'n kutkind zoals de grootste bitch uit m'n klas voor mij als vriendin hebben. Dan zeggen ze zo: 'Nou, dat vind ik nou nét een vriendin voor jou!'

    Yeah, sure.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Yarilo schreef:
    Mijn familie vind mij ook raar, dus daar kan ik wel mee leven als ze dat vinden. 8D


    i put the fun in funeral

    ja helaas wel. mijn vader en broer maakten vaak opmerkingen waardoor ik nu geen zin meer heb om mensen mee naar huis te nemen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ja, mijn zus


    Heart in an amor.

    Illuminati schreef:
    Sla hem :Y)
    En mijn vrienden worden nooit goedgekeurd door m'n familie. Er is altijd wel íets mee aan de hand :')


    26 - 02 - '16

    Failhare schreef:
    Oehw, Kimberlee(darkreunion) en ik zijn ook vriendinnen, terwijl zij hele andere muziek luistert dan ik en ook een andere stijl heeft.
    Maar dat kan mij geen reet schelen, ze is betrouwbaar en aardig, voor mij maakt het niet uit hoe ze eruit ziet enz..

    Indeed, sommige mensen vinden Kimberlee een beetje vreemd, maargoed :'p


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ja, maar mijn vriendinnen zijn ook raar. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja. En niet alleen mijn familie.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja, maar zelfs ik vind mijn vriendinnen raar. En zij mij :'D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.