• Ja kamp. Ik ging verkouden naar kamp gegaan(en was schoor). De 1e dag ging goed alleen last van me keel en neus =.=. Ik werd gek van 2a (vol met huppelkutjes die alles bij elkaar schreeuwen o.O.Ze renden nog s'avonds laat door de gangen en s'ochtends vroeg o.o. Aleen wat grappig was iedereen wist dat iedereen in de avond gaat douchen , dus bijna niemand heeft de hele kamp s'avonds gedoucht :'D. Toen kon ik lekker :'p.
    De 2e dag ging ik langer in bed blijven ,omdat ik me echt zoek voelde (nu nog steeds). dus ik slikte de rest van de kamp paracetamol (hoofdpijn,buikpijn,keelpijn.hoesten,lopende/verstopte neus,misselijk en duizelig)=.=. En die dag ging me teen weer ontsteken, dus ik ga nog een keer langs de huisarts =.=.
    en ik liep een trauma op omdat er een meisje uit 2a en ze zei:"Kijk mij tieten". toen ze de badkamer binnen liep met een foto van haar borsten op haar bb o.O (geen shirt en geen bh o.O). Die stond tot vandaag nog op ping o.o (me vriendin heeft een bb).en we hadden een fiets toch van ongeveer 30 km. ik was zowat de enige die het fietsen niet zo zwaar vond x'D
    dag 3 was ik nog ziek.zowat 3 keer paracetamol genomen deze dag o.o. Witte sokken spel gedaan =.=, geverfd :3. En ik hen een eindelijk een hobby gevonden waar ik goed in ben: Boogschieten :Y).
    dag 4 moesten we veel lopen ook niets aan.Pijn in me voeten omdat we eerst naar een natuurgebiedding moesten lopen waar veel muggen zaten =.= en daarna nog naar een sportveld voor een sport toernooi. waar bij team 1 en 2 is geworden :'D, want het was gelijk spel met een andere team :3.
    al moest ik huilen omdat de paracetamol was uitgewerkt dus toen voelde ik me *&%^#@ .
    dag 5 ging het beter, maar toen op het laaste uur dat we daar in het kamp zaten voor dat we terug gingen (eerst naar een zwembad) dacht een teek :"ik zie een been :'D". teek dacht ook van nomnomnom bloed ,maar zo ver kwam dat niet (duivel).
    De leraren waren blij dat ze een teek mochten weg halen omdat ze dat ding dat een teek moet weg halen alen jaren lang in de verpakking zat o.O ik dacht meer van FUUUUUUUUUUU. nu moet ik dat wond ding 3 maanden in de gaten houden =.=. Het is nu aleen rood omdat ik natuurlik gebeten ben en er zit een kringetje om heen :3 van de roze stift x'D

    en iemand van 2a wilde het met iemand doen o.O weer een traum. Ik heb echt een trauma door die 2a mensjes D:
    Ondanks al me ongeluk vond ik kamp heel leuk :'D.

    (wow veel tekst o.o)


    Shoganai i ne~

    hahaha jammer dat je ziek was, klinkt heel gezellig, ik ben blij dat je het leuk vond


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”