• Eigenlijk ken ik heel erg weinig mensen op quizlet (:
    Daarom wil ik zo graag nieuwe mensen leren kennen. Dus daarom dit topic :')

    Hier wat meer over mezelf
    Naam: Naomi
    Leeftijd: 14
    Hobby: Fotografie, schrijven
    Fandoms: Harry potter, 5SOS, Michael Jackson, Pretty Little Liars, Gossip girl, 1D


    Dus mensen die graag eens willen bijkletsen en er iemand bij willen kennen, mijn inbox staat open! (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    hi ^^


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Oh oh *steekt vinger op*
    Mijn naam is dus Gail en ik ben achtien jaar oud. Mijn hobby is lezen, zwemmen en -natuurlijk- Quizlet. Mijn fandoms zijn PLL en 1D. Ik woon op Curaçao en dat vind ik gewoonweg heerlijk. De warmte mag weg wel, maar de mooie stranden maken alles weer goed :W


    -

    Hey mijn naam is ook Naomi :3 Ik ben 15 jaar en mijn hobby's zijn schrijven, lezen en paardrijden
    Mijn fandoms zijn ehm Inazuma Eleven ehm enneuh Pewdiepie
    Ik woon in 't veen (Veenendaal) en ik ben niet helemaal 100% xD


    &#9825;

    heheh woops ik zei toch dat ik niet 100 was xD


    &#9825;

    Hallo, ik ben Lotta, ik ben bijna dertien jaar oud en ik houd van mijn gitaar Octaaf, van oude rockmuziek en van Quizlet. En ik vind het heel leuk om nieuwe Q'ers te leren kennen, dus mag je mij altijd een berichtje sturen als je zin hebt om te kletsen. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Hallo, ik ben Lotta, ik ben bijna dertien jaar oud en ik houd van mijn gitaar Octaaf, van oude rockmuziek en van Quizlet. En ik vind het heel leuk om nieuwe Q'ers te leren kennen, dus mag je mij altijd een berichtje sturen als je zin hebt om te kletsen. ^^

    Wait, 13? Sinds wanneer? :o


    -

    Schip ahoi.
    Ik ben Rosa. En ik heb nu het gevoel alsof ik mijzelf moet voorstellen voor een klas. Maar anyways. Mijn hobbies zijn eens denken Tekenen, Schrijven, Fotografie, Film, Martial Arts en skateboarden. Ik weet niet echt in welke fandoms ik zit al ben ik wel fan van bepaalde dingen uh uh ik denk dat ik semi in het anime/manga/otaku/weeaboo-fandom zit und bij de slager bij mij om de hoek is elke 4de braadworst gratis deze week.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 18:37 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik ga dit thuis even invullen.


    26 - 02 - '16

    Kings schreef:
    (...)
    Wait, 13? Sinds wanneer? :o

    Bijna, in september. Maar dertien klinkt ouder dan twaalf, dus zeg ik liever dertien, haha. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    wacht, ik zal me ook even voorstellen.
    Ik ben Hade, ik ben bijna 15 (nog twee maanden, -.- ik haat het echt om zo laat te verjaren). Mijn hobbies zijn, lezen, schrijven, in een bnadje zitten, zingen, dansen (hiphop) cajon en gitaar spelen, shoppen, muziek luisteren en af en toe joggen. Ik heb 3 grote fandoms qua muziek, ik ben vooral directioner, deel van de 5sos-fam en lovatic, voor de rest hou ik eigenlijk zowat van alle muziek ^^
    Voor de rest, ik ben meestal hyper ^^


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Naam: Demy
    Leeftijd: 17
    Hobby: muziek, schrijven, gedichten, films, zingen, acteren, dansen.
    Fandoms: Harry potter, Twikight, Michael Jackson, Masters Of Sex, Guns N' Roses, Alice Cooper, 1D


    Als iemand wil praten met mij, stalk me maar xD

    Well, hi! Ik ben Rosa, 15 jaar oud en mijn hobby's zijn schrijven, tekenen en skaten. Ik ben best wel fan van 5SOS, verder luister ik echt van alles- mijn muzieksmaak gaat echt van pop punk tot rap. Mijn favoriete series zijn PLL, OITNB en Gossip Girl, en ik heb nog een lijstje met series die ik op netflix wil kijken. Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen, dus stuur maar een gb of pb if you want (:


    The universal language of art.

    Altijd wanneer ik jouw username zie, denk ik gelijk: ''Nomnomnom''. c:

    Maar hoi! Mijn naam is Yolanda, en ik leef inmiddels alweer 17 jaar op deze aardbodem. Mijn hobby's zijn accordeon spelen, lezen, schrijven, tekenen, darten, muziek luisteren en afspreken met vrienden. Het allerliefste met Quizletvrienden, aangezien de vrienden die ik hier in de buurt heb meer kennissen zijn waar ik mee om ga omdat ze dichtbij wonen, dan wat anders.
    Qua fandoms ben ik een echte Potterhead, vind ik Eminem helemaal te gek, en ben ik helemaal verliefd op de TV-series Switched at Birth en Under The Dome.

    Leuk je te leren kennen! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sketches schreef:
    Schip ahoi.
    Ik ben Rosa. En ik heb nu het gevoel alsof ik mijzelf moet voorstellen voor een klas. Maar anyways. Mijn hobbies zijn eens denken Tekenen, Schrijven, Fotografie, Film, Martial Arts. Ik weet niet echt in welke fandoms ik zit al ben ik wel fan van bepaalde dingen uh uh ik denk dat ik semi in het anime/manga/otaku/weeaboo-fandom zit und bij de slager bij mij om de hoek is elke 4de braadworst gratis deze week.

    Waar woon je? Ik wil ook braadworst:P

    Btw ik ben er deze vakantie en daarna minder dus ik denk dat je er niet erg veel aan hebt... Gewoon omdat ik geen tijd heb.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hype schreef:
    Well, hi! Ik ben Rosa, 15 jaar oud en mijn hobby's zijn schrijven, tekenen en skaten. Ik ben best wel fan van 5SOS, verder luister ik echt van alles- mijn muzieksmaak gaat echt van pop punk tot rap. Mijn favoriete series zijn PLL, OITNB en Gossip Girl, en ik heb nog een lijstje met series die ik op netflix wil kijken. Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen, dus stuur maar een gb of pb if you want (:


    Rosa is echt zo'n mooie naam hè. Ik wou dat ik zo heet, oh wacht..


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''