• Ja ik ga dit jaar met school werkweek naar barcelona!!!
    Over 2 weken al, en alles natuurlijk op het laatste moment door school geregeld
    nou moesten we een keuze maken met wie je op de kamer wil, dus we hadden zo met zijn 2en dat briefje ingevuld, als je met zijn 2en ben heb je meer vrijheden op een kamer en je kent mekaar en dat is gewoon veel makkelijker om het gezellig te hebben.
    Dus vandaag kwam die vrouw naar me toe:
    Er zijn maar 2 2persoons kamers (er gaan 70 leerlingen mee ofzo) en je moet met 2 andere meiden op de kamer
    Nou iedereen was al bijna met zijn 3en en 4en en er waren nog een paar meiden over die ik en mijn vriendin helemaal niet kennen, en als ik dan een week met jhun op de kamer moet zitten voel ik me daar niet prettig bij, kamer delen met onbekende meiden, plus de badkamer! Daar voel ik me niet prettig bij.

    Kunnen jullie misschien iets bedenken waardoor ik en mijn vriendin bij elkaar op een kamer mogen? Een reden? :(
    Zouden jullie dat fijn vinden ?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 18:39 ]

    *Ziet het probleem niet* '
    Je bent toch samen met je vriendin en een paar onbekenden? Make friends. Het is geen ramp hoor.
    als je alleen met onbekenden op een kamer zou zitten zou ik het begrijpen, maar...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eh, zeg dat je een besmettelijke ziekte hebt, voetschimmel ofzo. 8D


    Your make-up is terrible

    Omdat je het niet fijn vindt om met vreemde mensen in een kamer te zitten? Dat je last hebt van heimwee en dat je vriendinnen het verzachten of iets? :Y)
    Ach, mij boeit het niet zoveel, bitch at me, I'll slap ya. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik denk niet dat jullie zoiets nog kunnen regelen aangezien de school dat waarschijnlijk niet wilt doen.
    Maar het is toch niet zo erg? Je zit tenminste niet alleen, je hebt je vriendin.
    En die andere meisjes denken er misschien net zo over.
    Gewoon gezellig een praatje met ze maken of zo.

    Met onbekenden op een kamer zitten kan heel erg leuk zijn hoor!
    Ken je die meiden misschien van gezicht ofzo? Ze kunnen best aardig zijn ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    StoryBelle schreef:
    *Ziet het probleem niet* '
    Je bent toch samen met je vriendin en een paar onbekenden? Make friends. Het is geen ramp hoor.
    als je alleen met onbekenden op een kamer zou zitten zou ik het begrijpen, maar...


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou het zelf ook echt niet leuk vinden, maar ik zie niet in wat je eraan kan doen.
    Wel een domme regeling van je school trouwens, hadden ze op z'n minst eerder kunnen zeggen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sneasel schreef:
    Ik zou het zelf ook echt niet leuk vinden, maar ik zie niet in wat je eraan kan doen.
    Wel een domme regeling van je school trouwens, hadden ze op z'n minst eerder kunnen zeggen. (cat)

    Ja kijk zeggen ze nou: jullie moeten zoveel mogelijk in groepjes van 4 verdelen, dan hadden we iemand kunnen uit kiezen, maar ik en mijn vriendin hebben echt alles al bedacht en het is gewoon ook niet fijn om de badkamer te delen hoor :P Kijk met iemand die je kent, ik heb het altijd zo gezellig met haar en tja met hun erbij kan dat gewoon minder! :(

    Assassin schreef:
    Eh, zeg dat je een besmettelijke ziekte hebt, voetschimmel ofzo. 8D


    hahahahahahah ja ik had zelf ook al iets geniaals bedacht xd :$

    StoryBelle schreef:
    *Ziet het probleem niet* '
    Je bent toch samen met je vriendin en een paar onbekenden? Make friends. Het is geen ramp hoor.
    als je alleen met onbekenden op een kamer zou zitten zou ik het begrijpen, maar...


    comfort in c h a o s

    Stel je niet zo aan...

    Maak vrienden met die andere meiden.

    Hale schreef:
    Stel je niet zo aan...

    Maak vrienden met die andere meiden.


    *Gaat in shock*

    for once, Hale is right.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hale schreef:
    Stel je niet zo aan...

    Maak vrienden met die andere meiden.


    Kijk als het niet anders kan probeer ik het wel maar het is gewoon niet leuk als dat mens je helemaal leuk gaat maken met ja we houden echt rekening met jullie keuzes en vul dit in dan komt het goed, en wij helemaal blij doen yeah word echt super leuk, en wij weten alles van elkaar enzo maar je moet nu toch wel met onbekende mensen rekening houden. en die zijn echt totaal anders:
    1 uur voor de spiegel in de badkamer (geloof me, ik kan het zien )
    Dan nog uur voor het haar enzo

    Daystar schreef:
    (...)

    Kijk als het niet anders kan probeer ik het wel maar het is gewoon niet leuk als dat mens je helemaal leuk gaat maken met ja we houden echt rekening met jullie keuzes en vul dit in dan komt het goed, en wij helemaal blij doen yeah word echt super leuk, en wij weten alles van elkaar enzo maar je moet nu toch wel met onbekende mensen rekening houden. en die zijn echt totaal anders:
    1 uur voor de spiegel in de badkamer (geloof me, ik kan het zien )
    Dan nog uur voor het haar enzo


    Juilie moeten gewoon een beetje rekening houden met elkaar.

    Je zit in een ver land een week lang en dat is niet niets.

    Hale schreef:
    (...)

    Juilie moeten gewoon een beetje rekening houden met elkaar.

    Je zit in een ver land een week lang en dat is niet niets.


    Maar ik en mijn vriendin houden van lol maken, en dan irriteren zij zich daar aan, tijdens de les ook, zie ze soms bij 1 vak verder niet echt, maar mogen we dan geen lol maken? Kijk ik vind het niet mega erg om met andere mensen op een kamer te zitten als het niet anders kan maar het liefst zou ik het niet willen, lukt het niet oke ik maak er wel het beste van , maar toch, ik zou het liever anders hebben