• -kotskots.- Ja hoor, ik moet een beugel, en ik haat het. Maar nu moet ik binnen kort een kleurtje kiezen voor mijn rekkertjes en ik zou graag weten welke kleur jullie mooi vinden. Of de mensen met een beugel welke hebben jullie?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vond mijn beugel helemaal niet erg, en ik ben zo blij met het eindresultaat *O* Ik deed altijd hele vrolijke kleurtjes, maarja ik was ook 12 toen :'D


    -

    Met een beugel is niets mis. Je went er vanzelf wel aan!


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Kathryn schreef:
    Ik heb geen kleurtje. Ik doe gewoon grijs, dat past gewoon lekker bij alles :Y)
    En een beugel valt echt mee hoor. Ik dacht er eerst ook zo over, maar nu ben ik heel blij dat ik er één heb, al doet het soms wel een beetje pijn.


    Ik heb meestal roze (krul)
    En trouwens, beter nu een beugel dan over 20 jaar. Toch? 8D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Clefairy schreef:
    (...)
    Maar er zo lang mee lopen is vet kut.


    Ik had de mijne 4 jaar :X


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik had de mijne 4 jaar :X

    Omg, ik ben benieuwd hoe lang ik moet. Maar ik wil graag ook een nacht beugel aan doen dan ;3


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Clefairy schreef:
    (...)
    Omg, ik ben benieuwd hoe lang ik moet. Maar ik wil graag ook een nacht beugel aan doen dan ;3


    In.

    Ik heb nooit een nachtbeugel gehad, maar bij mij deden ze wat fout.. Mijn tanden verplaatsten zich sneller dan ze gedacht hadden (kwam daar al dik 3 jaar) dus toen duurde het langer..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Clefairy schreef:
    (...)
    Het is toch de mening van de mensen zelf he? misschien vind jij het niet zo erg, sommigen mensen wel. Iedereen is anders.


    nou, het spijt me hoor
    jeetje

    Dragonair schreef:
    (...)

    nou, het spijt me hoor
    jeetje


    Stel je niet aan, ze zei het op een normale en vriendelijke manier (:


    Olive

    Kathryn schreef:
    (...)

    Stel je niet aan, ze zei het op een normale en vriendelijke manier (:


    ik tog ook
    ik gaf ook gwn een mening (:

    Ik zou geen kleurtjes nemen, eerlijk gezegd. Ik vind dat echt staan alsof je nog een klein kind bent.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dragonair schreef:
    (...)

    ik tog ook
    ik gaf ook gwn een mening (:


    Ja & daar reageert zij vriendelijk op en dan reageer jij met 'oh sorry hoor, jeetje' en dat komt nogal arrogant over, alsof je haar mening niet respecteert.


    Olive

    Nidorina schreef:
    Neem bij voorkeur grijze: dan valt het niet op dat je een beugel hebt (iemand in mijn klas merkte het pas na een halfjaar)
    Dat is niet zo erg: mooi resultaat en nu lopen de helft van de jongeren met een beugel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kathryn schreef:
    (...)

    Ja & daar reageert zij vriendelijk op en dan reageer jij met 'oh sorry hoor, jeetje' en dat komt nogal arrogant over, alsof je haar mening niet respecteert.


    nou, weetje
    ik gaf ook een mening over dat beugels helemaal niet zo erg zijn, zoals de meesten mensen hier, en toen zei zij: ja, dat vind jij misschien
    dat komt bij mij over van: ja, en dus...
    mag best hoor
    ik wil alleen maar zeggen dat ze zich er geen zorgen over hoeft te maken (:
    en ik respecteer iedereen zijn mening hoor ;)

    maar weet je, van dit soort discussies komt alleen maar ruzie, en dat wil ik niet
    dus ik hou er al over op (:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 23:34 ]

    neem NOOIT geel, wit of bruin.
    Ik had altijd paars of grijs. toen ik blauw had genomen was dat na 3 weken groen.


    Owl you need is love.

    NIAM schreef:
    ik hoef geen beugel en ik heb er ook nog geen gehad (:


    Dat en ik zou zoals de meeste zeggen grijs nemen, past overal bij :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.