• -kotskots.- Ja hoor, ik moet een beugel, en ik haat het. Maar nu moet ik binnen kort een kleurtje kiezen voor mijn rekkertjes en ik zou graag weten welke kleur jullie mooi vinden. Of de mensen met een beugel welke hebben jullie?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb 2,5 jaar 'n beugel gehad en ik haatte dat ding. Heb grijs en blauw gehad als kleurtjes. Dat stond bij mij het beste.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hoezo kotskots?
    Wees blij dat je er eentje mag hebben, loop je liever met een scheve bek rond dan? :3
    Edit: Je neemt best rood of zwart, dan lijken je tanden witter.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 15:40 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    NIAM schreef:
    ik hoef geen beugel en ik heb er ook nog geen gehad (:


    This.
    En misschien kan je een onopvallende kleur nemen? Zoals wit of gewoon grijs, zodat niemand het merkt. En wel goed poetsen hoor!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Echt grijs nemen. Kleurtjes ziet er niet uit en is ook nogal kinderachtig.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik weet niet wat erger is, een beugel, of een operatie..:S
    Ik moet namelijk op mijn achttiende een operatie aan mijn kaken, en daar zie ik ook niet echt naar uit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb al vier jaar geen beugel meer. Bijna vijf.
    En ik kan je wel vertellen; ik ben zo blij dat ik een beugel heb genomen! :'D
    Mijn tanden staan nu allemaal netjes op een rij en daarmee lach ik meer dan toen ik die scheve tanden had. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik nam altijd grijs/zwart omdat dat gewoon neutraal en onopvallender was. :Y)


    Let the Night embrace you

    Stonem schreef:
    Ik zou geen kleurtjes nemen, eerlijk gezegd. Ik vind dat echt staan alsof je nog een klein kind bent.


    comfort in c h a o s

    PrincesSnape schreef:
    Ik weet niet wat erger is, een beugel, of een operatie..:S
    Ik moet namelijk op mijn achttiende een operatie aan mijn kaken, en daar zie ik ook niet echt naar uit.


    dan liever een beugel

    sterkte met de operatie (flower)

    Ik heb al 4 jaar een beugel dusch :Y)
    En geel, wit en bruin moet je niet doen, daardoor lijken je tanden vies. Zwart is ook een afrader, van een afstand lijkt het dan alsof je rotte tanden hebt.


    Alis volat propriis.

    PrincesSnape schreef:
    Ik weet niet wat erger is, een beugel, of een operatie..:S
    Ik moet namelijk op mijn achttiende een operatie aan mijn kaken, en daar zie ik ook niet echt naar uit.

    Ik krijg ook een operatie aan mijn kaken, want ze kraken steeds en ze blijven vaak vast zitten en dan krijg ik mijn mond niet meer dicht of open.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Tsja, al is het een dag later--

    Ik heb zelf ook een beugel, met van die elastiekjes, en als je een opvallende kleur moet, zou ik voor Roze of Rood kiezen maar als je een onopvallende kleur wilt, zou ik grijs nemen, die zie je namelijk niet.

    En een beugel valt mee hoor, ik loop er al 3 jaar mee T.T


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had