• Sorry als je hierover begint te zeiken, maar ik vind het op dit moment even niet leuk. Ik ben nu niet meteen een Katy Perry hater ofzo, maar ik vind het gewoon lomp dat ze dit doet:

    http://www.youtube.com/watch?v=0cu31D5fFGw&eurl=http://tokiohotelnederland.web-log.nl/

    "This one is for.. Tokio Hotel" Ur so gay.

    Nu ben ik even pissed.


    rules don't stop me

    Okay dat is dus echt zo sneu dat ze zich zo laag laat vallen n_n


    I do not hook up.

    Inderdaad.

    Ze is zelf gay ='.'=


    rules don't stop me

    Tja...das haar mening he


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    WAT ZEGT ZE WAT ZEGT ZE!!
    ik heb echt een kutkompjoeter!

    Inderdaad.

    Ze is zelf gay ='.'=

    XD Ja -_-. Ik bedoel ik haat haar ook jniet ofzo. Maar om nou een andere betere band uit te gaan schelden heeft ze geen recht want eigenlijk is Katy Perry live heel slecht! En ToHo gewoon goed!


    I do not hook up.

    Tja...das haar mening he

    Ja,, maar asl Th Haters zowiets zeggen,, is dat ook hun mening,, maar word er ook Meteen boos over gedaan,,
    IK vind eht laag van die Kate !! Ik kan haar wel wat doen!


    Dunno ><

    (...)
    XD Ja -_-. Ik bedoel ik haat haar ook jniet ofzo. Maar om nou een andere betere band uit te gaan schelden heeft ze geen recht want eigenlijk is Katy Perry live heel slecht! En ToHo gewoon goed!


    HELEMAAL MEE EENS.
    leer eerst even zingen voordat je iemand anders uitmaakt voor "gay".


    rules don't stop me

    WAT ZEGT ZE WAT ZEGT ZE!!
    ik heb echt een kutkompjoeter!


    Op een concert in Berlijn zegt ze voordat het lied begint:
    This one is for.. Tokio Hotel (Dit lied is voor.. Tokio Hotel)

    En het lied heet: Ur so gay (jij bent zo homosexueel).


    rules don't stop me

    omgay,

    ''this one goes out to....-kijkt iedereen dom aan- tokio hotel!''
    ik bedoel like, omg je kent ze neit eens e dan beetje uitmaken voor emo,gay boys ¬¬ ik ben ook al pissed door zo'n kutmens en nu dit ook ¬¬

    Hahaha xD

    Zeggen dat Tokio Hotel gay is.
    Wie zingt er nou een liedje over "I kissed a girl" ¬¬


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ze is gewoon jaloers op het succes van Tokio Hotel en ze kan er niet tegen dat mensne nu zitten te zeggen dat ze gay is dus moet ze van die domme opmerking weer naar boven halen

    ze heeft de leden vast nog niet eens ontmoet *gaat de poster van KP die in de hitkrant staat gaan scheuren*

    Maar was is het nut om daar nu boos om te worden. Ze gaat vast geen sorry zeggen enzo en je veranderd er nix aan. Het is alleen maar energie verspilling !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    HELEMAAL MEE EENS.
    leer eerst even zingen voordat je iemand anders uitmaakt voor "gay".

    Ja ! Ik bedoel maar dat ToHo op een gay lijkt is dan wel een feit [/o.o] Maar okay. Dat is gewoon zou Bill lijkt op een meisje kan je niet ontkennen je kan niet zegegn dat ie op justin timberlake lijkt ofzo. n_n Maar echt ik maak haar toch ook niet uit voor lesbisch ofzo. n_n ik bedoel maar ze zingt: ''i kissed a girl, and i like it'' dan kan ik toch ook zeggen dat ze lesbisch is.


    I do not hook up.

    OMG
    DIE
    REACTIES

    haat aan die kinderen.

    moonaatje (37 minuten geleden) Toon Verbergen Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam why does everyone calls TH emo. cuz their not. Bill looks a bit like an emo but there is where it stops. and i've read the lyrics to this song and maybe its because im a TH fan but i cant link the lyrics to them.
    mwiceman (7 minuten geleden) Toon Verbergen Gemarkeerd als spam Antwoorden "a bit"? lol?!
    they are emo. trust me. ^^


    rules don't stop me

    tokio hotel heeft tenminste respect fze,
    die scheld nietemand zomaar uit voor ''gay''
    en omdatzij evn in e spotligts staat gaat ze beetje dom doen .