• x

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 20:14 ]

    Bij mijn ex wel. Nu moet ik eerst maar even een vriend hebben voordat ik over een gezin denk :'D


    -

    Aaaawh.. klinkt echt cute. <3 Jaa.. ik denk er soms ook wel eens over.(A)


    I will be.

    Ligt eraan op welke manier jij dromen bedoelt.
    Ik droomde een keer dat ik zwanger was (:
    Maar eigenlijk weet ik dat ik later in ieder geval wel een gezin wil, moet alleen nog de juiste persoon vinden


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik droom er wel eens van ja. Ik denk dat dat normaal is.
    Maar ik weet nog niet met wie dat zal zijn, want ik ben maar eenzaam, haha. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eerst even een vriendje zien te regelen, dan spreek ik je wel weer.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Persuasion schreef:
    Aaaawh.. klinkt echt cute. <3 Jaa.. ik denk er soms ook wel eens over.(A)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Knus huisje met mijn riendin in Engeland, twee kindjes (IVF).. :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee, eigenlijk niet. Ik zie mezelf niet met kinderen en ik ga eerst een man moeten vinden voordat ik met hem ook maar kan samenwonen c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oh, dat heb ik ook. Ik ben met mijn vriend een week naar de zee geweest en dat voelde zo geweldig. Wij met zijn tweetjes, samen koken, samen boodschappen doen, echt gewoon alles samen doen. En dan ga ik ook wel eens snel dromen. Ik ben ook wel een echte dromer op dat vlak, omdat ik gewoon verlang naar ons eigen huis, ons eigen gezinnetje enzo.. Maar dan moet mijn vriend me terug naar de aarde halen en me duidelijk maken dat het nog lang zo ver niet is :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Orchideous schreef:
    Eerst even een vriendje zien te regelen, dan spreek ik je wel weer.

    Omg this.

    Orchideous schreef:
    Eerst even een vriendje zien te regelen, dan spreek ik je wel weer.

    Pff. Ik denk echt nog niet na over een gezin.


    To infinity and beyond •

    hahah ben nog ietjse te jong om daarover te na te denken

    Ik denk daar nooit over na, ook niet als ik een vriend heb. Ik weet zelf ook wel dat die later nooit mijn man zullen zijn en bovendien heb ik nu ook geen vriend.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, dat heb/had ik bij mijn crush. Ik blijf er op de een of andere manier nog steeds op hopen