• x

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 20:14 ]

    Lothlorien schreef:
    Haha, dat heb ik ook wel. Maar ja, ik ben een veertienjarig meisje wiens fantasie op hol slaat dus ik fantaseer wel over een gezin met mijn vriend :'D


    Vijftienjarig & met mijn vriend die ik nog niet heb :8


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik zou het wel graag willen ofzo, maar ik ben een pessimist op dat gebied.
    ik geloof niet echt in dat hele happily-ever-after verhaal,
    maar het is natuurlijk wel leuk om te dromen, dus waarom zou je dat niet doen?

    ps. de jongen op wie ik een crush heb woont tegenover me met zijn vriendin. hij heeft de onderste verdieping van een studentenhuis, en ik mag die vriendin echt niet, want hij is... tsja... the only exception : )

    Baskuh schreef:
    Ik wil later een vriend met een baan in de mode, of in de genre theater. :'D Ik heb nu wel een vriend maar ga niet zeggen:'oke ik zie me al met hem een gezin stichten!' want ik haat het om dat soort dingen te zeggen, als het is uit is denk ik namelijk weer anders.

    En ik zal het je er aan herinneren als het uit is, dat je een gezin met hem wou enzo. Want wie weet wanneer de volgende komt.



    Thefuck?

    Wanneer de volgende komt?

    Hale schreef:
    (...)


    Thefuck?

    Wanneer de volgende komt?


    Je kunt niet in de toekomst kijken en niets is zeker. Je kan iemand anders tegen komen, het kan uitgaan, etc.

    Really, it's not hard to understand.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Anitaaa schreef:
    Let's find someone who truely loves me in the first place. (krul)


    check (yeah)

    :P


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Je kunt niet in de toekomst kijken en niets is zeker. Je kan iemand anders tegen komen, het kan uitgaan, etc.

    Really, it's not hard to understand.



    Nee dat kan inderdaad niet.

    Maar het gevoel wat ik met mike heb heb ik bij geen van mijn exen gehad,

    Ja ik was verliefd maar mike geeft me meer dan dat.

    Ik kan het niet uitleggen.

    Hale schreef:
    (...)


    Nee dat kan inderdaad niet.

    Maar het gevoel wat ik met mike heb heb ik bij geen van mijn exen gehad,

    Ja ik was verliefd maar mike geeft me meer dan dat.

    Ik kan het niet uitleggen.


    Dat snapt Lizz ook wel, maar dat is bij lange na geen garantie dat t niet tussen nu en volgend jaar uit gaat, laat staan tussen nu en het moment dat je kinderen hebt


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat snapt Lizz ook wel, maar dat is bij lange na geen garantie dat t niet tussen nu en volgend jaar uit gaat, laat staan tussen nu en het moment dat je kinderen hebt


    Ik had even de neiging om bij haar berichtje iets gemeens te zeggen, maar dat doe ik maar niet. Anyway vind ik dat je te hard van stapel loopt, meid. @ Alwin:

    Je hebt gelijk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hale schreef:
    (...)


    Nee dat kan inderdaad niet.

    Maar het gevoel wat ik met mike heb heb ik bij geen van mijn exen gehad,

    Ja ik was verliefd maar mike geeft me meer dan dat.

    Ik kan het niet uitleggen.


    Uhuh. en je bent, hoelang samen met hem, twee maanden?
    Je denkt nu wel dat je of zo verliefd bent, but you're not fooling me.
    Zoiets weet je niet na 2 maandjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Uhuh. en je bent, hoelang samen met hem, twee maanden?
    Je denkt nu wel dat je of zo verliefd bent, but you're not fooling me.
    Zoiets weet je niet na 2 maandjes.


    Thank you for telling her that. Wilde ik ook zeggen, maar ik was bang dat zij dat zou ervaren als "gemeen".
    Ik was zondag negen maanden samen met mijn vriend, en ik denk ook ÉCHT nog niet aan kinderen (nu dan).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Thank you for telling her that. Wilde ik ook zeggen, maar ik was bang dat zij dat zou ervaren als "gemeen".
    Ik was zondag negen maanden samen met mijn vriend, en ik denk ook ÉCHT nog niet aan kinderen (nu dan).


    Ik durfde pas na 2 jaar met zekerheid te zeggen dat ik van haar hou.
    Maar relaties waarin je na 2 maandjes al zegt, Ik hou van je, en later gaan we samen wonen en kindjes krijgen, blah blah... Nee, daar geloof ik niet in.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb eens gehoord op school dat als je 16 bent rond die leeftijd, dat 80% hun toekomstige man/vrouw al hebben ontmoet (nerd)

    Zelf droom ik daar natuurlijk van samen met mijn vriend kindjes te hebben en hoe die eruit zal zien en ons huis enzo gewoon alles samen. We zijn samen op reis geweest en gewoon samen in bed kruipen bij elkaar samen opstaan, eten, dingen samen dingen doen dat is gewoon ja.. Haven 8D Maar natuurlijk moet je nog realistisch blijven. Maar ik denk dat iedereen daar wel 'ns aandenkt, het zijn gewoon prettige gedachten.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 16:05 ]


    Stop trying to control everything and just let go.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Ik durfde pas na 2 jaar met zekerheid te zeggen dat ik van haar hou.
    Maar relaties waarin je na 2 maandjes al zegt, Ik hou van je, en later gaan we samen wonen en kindjes krijgen, blah blah... Nee, daar geloof ik niet in.


    Ik dus ook niet. Ik durfde niet eens met zekerheid te zeggen dat hij over een maand nog zou léven vanwege dingen die er zijn gebeurd. Ik durf nu wél te zeggen dat ik van hem hou etc, maar "houden van" is een groot woord.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Neen want ik ben forever alone en ik wil geen kinderen. Ik neem wel een kat of 10 ofzo

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Ik durfde pas na 2 jaar met zekerheid te zeggen dat ik van haar hou.
    Maar relaties waarin je na 2 maandjes al zegt, Ik hou van je, en later gaan we samen wonen en kindjes krijgen, blah blah... Nee, daar geloof ik niet in.


    Ik wist het bij mijn vriend wel meteen en zei het heel voorzichtig na een maand of twee al. Maar goed, dat is ook een heel ander soort relatie.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.