• maak stories maar, ik krijg twee of geen abo's hoe komt dat? Licht dat aan mij?
    in sommige stories krijg ik helemaal geen abo's

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 21:14 ]


    nobody say it was easy

    Volgens mij schrijf je verhalen omdat je het leuk vind. Meer promoten maak een topi aam zet in de spothlight. Misshien spreekt de vethaallijn of de manier van schrijven niemand aan. Daarbij abos krijgen duirt wel evem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    oké, maar is spotlicht gratis?


    nobody say it was easy

    Voor de spotlight moet je betalen, maar een topic aanmaken en in de shoutbox je verhaal neerzetten is wél gratis. Daarbij hangt het ook af van je verhaallijn en of je goede spelling en grammatica gebruikt of iemand je verhaal lezen wil. Ook of je regelmatig een nieuw hoofdstuk post of niet. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je moet geduld hebben om abo's te krijgen. Niet iedereen komt je verhalen op één, twee, drie tegen. Daarbij is ook niet iedereen geïnteresseerd in dezelfde verhalen. Er zijn ook heel wat mensen die kijken naar originele verhaallijnen en je ABN.
    Je kan reclame maken in topics waar mensen naar stories vragen of je kan voor je eigen story ook een reclametopic aanmaken. De spotlight kan je ook gebruiken om je stories in de kijker te zetten, maar hier moet je voor betalen.


    16 - 09 - '17

    Nee, spotlight is helaas niet gratis. Je kan credits kopen met echt geld en daarmee iets in de spotlight zetten. Je kan als alternatief je story promoten in het forum, dan kan je eventueel meer abo's erbij krijgen. Maar dat kan ik helaas niet garanderen...
    Ik hoop voor je dat je meer abo's kan krijgen. Veel plezier en succes met schrijven!

    Ik zou echt niet weten waar het aan licht. Waar zou het aan kunnen lichen. Poeh.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Iedereen begint bij een paar abo's :')
    Zoiets bouw je in de loop der tijd op.


    To infinity and beyond •

    DiNozzo schreef:
    Voor de spotlight moet je betalen, maar een topic aanmaken en in de shoutbox je verhaal neerzetten is wél gratis. Daarbij hangt het ook af van je verhaallijn en of je goede spelling en grammatica gebruikt of iemand je verhaal lezen wil. Ook of je regelmatig een nieuw hoofdstuk post of niet. (:


    Oké dankjewel voor je advies


    nobody say it was easy

    Deilia schreef:
    Ik zou echt niet weten waar het aan licht. Waar zou het aan kunnen lichen. Poeh.


    Is t erg dat ik hierdoor in de lach schoot? LOL xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    misschien moet je meer reclame maken.

    sprookjes schreef:
    (...)

    Oké dankjewel voor je advies


    Ik heb eventjes een paar hoofdstukjes doorgelezen van verschillende story's van je (niet allemaal), en het valt me op dat je nog wel eens een hoofdletter vergeten wil. Of een zin veelste lang maakt. Of juist van 2 zinnen één zin maken, terwijl dit helemaal niet past. Of dat je een komma vergeet. Allemaal kleine dingetjes, die toch voor enige irritatie kunnen zorgen bij de lezer. Als ik jou was zou ik óf een bèta je hoofdstukken na laten kijken, óf het zelf eerst grondig nog eens doorlezen voordat je je hoofdstuk activeert. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Ik heb eventjes een paar hoofdstukjes doorgelezen van verschillende story's van je (niet allemaal), en het valt me op dat je nog wel eens een hoofdletter vergeten wil. Of een zin veelste lang maakt. Of juist van 2 zinnen één zin maken, terwijl dit helemaal niet past. Of dat je een komma vergeet. Allemaal kleine dingetjes, die toch voor enige irritatie kunnen zorgen bij de lezer. Als ik jou was zou ik óf een bèta je hoofdstukken na laten kijken, óf het zelf eerst grondig nog eens doorlezen voordat je je hoofdstuk activeert. (:


    oké, dankjewel voor je advies.


    nobody say it was easy

    sprookjes schreef:
    (...)

    oké, dankjewel voor je advies.


    Geen probleem. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Deilia schreef:
    Ik zou echt niet weten waar het aan licht. Waar zou het aan kunnen lichen. Poeh.


    Dankjewel.
    Ik waardeer dit.


    i put the fun in funeral

    Deilia schreef:
    Ik zou echt niet weten waar het aan licht. Waar zou het aan kunnen lichen. Poeh.


    I live for the applause, you will die for it.