• x

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 20:14 ]

    Ja, dat heb ik met mijn vriend ook. Over 2 maanden gaan we samenwonen, en we hebben al een soort van 'kindje' namelijk onze Beagle genaamd Monster (:


    I love you Tim

    Ik zit vaak te denken over later. Wat voor een huis ik wil, wat voor een man ik wil ontvoeren en opsluiten in mijn kerker :W, hoeveel kinderen ik wil... Eigenlijk valt het moeilijk te zeggen nu, aangezien mijn wensen jaarlijks weer veranderen (joehoe).


    i put the fun in funeral

    Ik zie het vaak voor me als ik kook voor een vriend van me. Dan vraagt hij heel schattig of hij écht niet kan helpen enzo. Maar als hij helpt dan hebben we geen eten x'D
    Ik zie me dat al zó doen over 15 jaar ofzo.
    Nu nog eerst een vriend vinden :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    zoals het er nu voor staat hoef ik nog geen kinderen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Orchideous schreef:
    Eerst even een vriendje zien te regelen, dan spreek ik je wel weer.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Eerst even zien of de relatie wel goed verloopt als we zouden willen. En ik wil niet trouwen enshit. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    met mijn vriend...

    samenwonen later? ja

    kinderen? kom terug als ik me oud voel, want daarvoor begin ik er niet aan, ik wil eerst de wereld zien en carriere maken. misschien binnen 30 jaar fzo :') maaar, hij is wel de eerst met wie ik later misschien kinderen zou willen (want ik heb een hekel aan blerende schijtzakjes.)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Zo vaak, maar met wie weet ik nog niet :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    HEStyles schreef:
    Ligt eraan op welke manier jij dromen bedoelt.
    Ik droomde een keer dat ik zwanger was (:
    Maar eigenlijk weet ik dat ik later in ieder geval wel een gezin wil, moet alleen nog de juiste persoon vinden


    De We-blijven-voor-altijd-en-eeuwig-samen-manier.

    Naja... Soms. Maar dan een gezin waarin de kinderen spontaan meteen 13 zijn en de hele dag op school zitten :D


    Life is hard and then we die

    Ik droom vooral over mij als persoon, niet echt over een partner die daar ook nog bij komt kijken of kinderen :'D

    o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mmh-, deels afhankelijk zijn van je vent, kinderen die rond je been rennen en die zo veel aandacht vragen dat je niet of minder kunt gaan werken. Née.

    Het lijkt me geweldig om kinderen te krijgen en om een superlieve vriend te hebben, maar dat maakt je automatisch deels afhankelijk van hem en ook het feit dat ik mijn werk deels moet opgeven. Ik weet niet of ik dat wel kan. Ik werk me nu uit de naad op school en thuis om mijn droombaan te kunnen krijgen en op eigen benen te staan, als me dat eensmaal is gelukt wil ik niet dat het na 9 maanden verstoord word.

    Eerst eens kijken, of mijn kijk op de wereld veranderd.


    Let it come and let it be

    ilovezayn schreef:
    Pff. Ik denk echt nog niet na over een gezin.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    - ooh sorry; ik schopte dit topic. Ik zag niet dat ie van 19 september was..


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Cumberbatch schreef:
    Nee, eigenlijk niet. Ik zie mezelf niet met kinderen en ik ga eerst een man moeten vinden voordat ik met hem ook maar kan samenwonen c:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse