• Aangezien hij al vaker gedaan is maar er word nooit wat mee gedaan geloof ik en ik vond het een hele goede.
    Mappen voor je stories, zodat je ze zelf onder kan verdelen. En dan alleen dat jij dat kan zien, bij mijn stories. Ik vind het echt heel chaotisch bij mij staan zo.
    Dan kan je bijvoorbeeld mappen maken voor stories die zijn afgelopen, de actieve, de gepauzeerde, of misschien per genre.
    Wie is het met me eens?


    Your make-up is terrible

    Austen schreef:
    Het zou gemakkelijk zijn voor de duizende stories van me die op inactief staan.
    Voor.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Moffeltje schreef:
    Sounds good voor de mensen die echt veel stories hebben.

    Done :D

    Al zijn het labels geworden ipv mappen (net als in gmail). Je kunt dus meerdere labels toevoegen aan een story (bijvoorbeeld het onderwerp of de status van de story).


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Done :D

    Al zijn het labels geworden ipv mappen (net als in gmail). Je kunt dus meerdere labels toevoegen aan een story (bijvoorbeeld het onderwerp of de status van de story).


    Eeh...
    Ik heb nu een lijst met elke story acht keer... Dat lijkt me ook niet helemaal goed xD

    Het enigste dat bij mij veranderd is, is dat ik elke story er nu 9 keer heb staan..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Opgelost :)


    Dit is mijn signature...