• niet meer belangrijk

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 20:23 ]


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik denk dat je, het klinkt misschien niet zo tof, maar het beste hulp vraagt aan je ouders. Of grootouders, iemand die je echt vertrouwt. Waarvan je weet dat hij/zij voor je klaarstaat en je helpt.

    In elk geval veel sterkte.

    Hit them with a bus. En ga praten met een vertrouwenspersoon, liever dat dan iemand die je echt vertrouwt, vind ik persoonlijk.


    SLOAN.



    jk

    ik vind dat je overreageert. Jezelf snijden omdat het uit is met je vriendin? hoe lang hadden jullie? En hoe lang is het geleden?


    quidquid excusatio prandium pro

    Waarom is dat zo erg? Het is je ex. Die mag doen en laten wat hij wil als jullie uit elkaar zijn..


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Hey, sowieso is het heel erg voor je alle dingen die je hebt meegemaakt, en ik wil graag helpen maar ik ben niet altijd goed in advies geven dus misschien moet je niet naar me luisteren ;p

    Het is heel lullig van die vriendin, maar weet je zeker dat het echt waar is? Als ik jou was zou ik het bij haar zelf na gaan vragen, hoewel dat natuurlijk wel moeilijk is, maar anders weet je voorlopig niet of het wel echt waar is of niet.

    Btw, opzich is het wel je ex. Het is uit tussen jullie dus hij heeft wel het recht om te doen wat hij wil.

    Nu moet je in elk geval even rustig worden, zet de tv aan en concentreer je daar op, of zet keihard de radio aan en probeer het even te vergeten.

    Sterkte! (flower)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 22:23 ]


    The universal language of art.

    @discord
    nou dat was niet het enigste.
    maar over de rest ga ik het even niet hebben ;)


    maar ik weet niet.. met een vertrouwenspersoon praten?
    dadelijk denken ze dat ik gek ben ofzo


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    OHMYZAYNx schreef:
    Hey, sowieso is het heel erg voor je alle dingen die je hebt meegemaakt, en ik wil graag helpen maar ik ben niet altijd goed in advies geven dus misschien moet je niet naar me luisteren ;p

    Het is heel lullig van die vriendin, maar weet je zeker dat het echt waar is? Als ik jou was zou ik het bij haar zelf na gaan vragen, hoewel dat natuurlijk wel moeilijk is, maar anders weet je voorlopig niet of het wel echt waar is of niet.

    Nu moet je in elk geval even rustig worden, zet de tv aan en concentreer je daar op, of zet keihard de radio aan en probeer het even te vergeten.

    Sterkte! (flower)


    Dankje voor je advies,
    en ja ik weet dat het echt waar is. Ik smste het naar haar (ze zijn op een schoolfeest)
    ze reageerde met;
    ''hij zoende niet eens lekker'' of zoiets.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nee, natuurlijk denken ze dat niet.

    Dejavu schreef:
    @discord
    nou dat was niet het enigste.
    maar over de rest ga ik het even niet hebben ;)


    maar ik weet niet.. met een vertrouwenspersoon praten?
    dadelijk denken ze dat ik gek ben ofzo


    Denken ze niet. Ik loop nu ook bij een therapeut omdat ik ook dingen heb gedaan waar ik niet trots op ben en ik heb ook echt idiote redenen en ze gaan met alles even serieus om.


    SLOAN.

    Dejavu schreef:
    @discord
    nou dat was niet het enigste.
    maar over de rest ga ik het even niet hebben ;)


    maar ik weet niet.. met een vertrouwenspersoon praten?
    dadelijk denken ze dat ik gek ben ofzo


    okay, maar dan naar het tweede punt: Een ex is een ex. Als je beste vriendin en je ex elkaar leuk vinden, okay, da's vervelend, maar dat soort dingen gebeuren gewoon.


    quidquid excusatio prandium pro

    Peeta schreef:
    (...)

    Denken ze niet. Ik loop nu ook bij een therapeut omdat ik ook dingen heb gedaan waar ik niet trots op ben en ik heb ook echt idiote redenen en ze gaan met alles even serieus om.


    dit. Daar zijn ze voor :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Slaan die trut, en hard ook. Nu met die situatie kan ik je alleen maar veel sterkte wensen!

    Maar dan dat snijden, that's other shit...
    Als je er liever niet over praat met een therapeut of whatever (wat heel begrijpelijk is alhoewel ze je redenen echt niet idioot of onnozel gaan vinden hoor, ze zullen je heus wel serieus nemen.) stel ik voor dat je het van je afschrijft/tekent, gilt desnoods en alles wat scherp is en waar je,je mee kan snijden ergens opbergt. Bijvoorbeeld: Je gebruikt meestal een zakmes. Dan steek je dat ergens in een doos bovenaan je kast en omdat zoiets meestal door een opwelling/uitbarsting van teveel emoties komt en je dus helemaal overstuur bent zal je het niet direct vinden en zal je eerst moeite moeten doen om het te vinden, tegen dan zal je al kalm genoeg zijn om het op afstand te houden. En als je wil praten, give it a shot, pb me maar, I don't mind. Het maakt me echt niet wat je redenen zijn en hoe belachelijk ze ook mogen, ik zal ze altijd serieus behandelen c: -phoew, wat een uitleg-

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 22:47 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sjonge. Dat is nogal wat. D:
    Slaan gaat niet veel helpen denk ik. Ik zou, als ik jou was, een andere manier zoeken om de frustratie/negatieve gemoedstoestand te uitten. Je kan bijv. korte verhalen schrijven over het negatieve gevoel en muziek luisteren. Of wandelen met je huisdier. (Als je die hebt)
    Ik zou bovendien met iemand gaan praten die je vertrouwd. (Je ouders, vertrouwenspersoon, psycholoog etc.)
    Sterkte!


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Sjonge. Dat is nogal wat. D:
    Slaan gaat niet veel helpen denk ik. Ik zou, als ik jou was, een andere manier zoeken om de frustratie/negatieve gemoedstoestand te uitten. Je kan bijv. korte verhalen schrijven over het negatieve gevoel en muziek luisteren. Of wandelen met je huisdier. (Als je die hebt)
    Ik zou bovendien met iemand gaan praten die je vertrouwd. (Je ouders, vertrouwenspersoon, psycholoog etc.)
    Sterkte!


    Tell me about it, stud.

    Ja, zulke dingen zijn altijd wel kut - vooral als die meid weet dat die relatie je zeer heeft gedaan - maar er is vrij weinig wat je eraan kan doen. As said, een ex is een ex. Als ik jou was zou ik dat wijf helemaal naar de tering schelden (lucht op, jeweet) in plaats van het op mezelf af te reageren. Ik zou echt stoppen met dat snijden, daar ga je geen stap verder mee komen. Neem desnoods een professional aan de hand.


    No growth of the heart is ever a waste