• Dag zeer gewaardeerde mede-quizletters! ;)

    Ik wil hierbij iedereen bedanken die me ooit ketting mails gestuurd heeft gedurende de periode dat ik een quizletprofiel heb, want dankzij jullie:

    1.
    Ben ik nog steeds aan het wachten op het geld wat Bill Gates aan het verdelen is;

    2.
    Heb ik al mijn spaarcenten gestort op de rekening van die Amy Bruce , arm kind die zwaar ziek was zo'n 7000 keer (Raar, dat kind is sinds 1995 nog steeds 8 jaar oud..);

    3.
    Mijn gratis NOKIA telefoon is nooit door mij ontvangen en ik heb mijn gratis overnachtingen bij Disneyland ook niet gekregen;

    4.
    Heb ik mijn naam zo'n 3000 keer in een lijst toegevoegd en zo een of andere bedreigde soort eekhoorn gered;

    5.
    Wist ik zo'n 187 keer dat MSN Hotmail mijn account zou wissen;

    Zal ik nog ff doorgaan? :P

    6.
    Heb ik het recept om nooit vrijgezel te zijn en gelukkig te zijn voor de rest van mijn leven (het volstaat om de naam van een persoon op een papiertje te schrijven terwijl je heel hard aan hem/haar denkt en ondertussen 3 keer aan je reet krabben terwijl je achterstevoren Keltische volksliederen zingt met een wortel in je linkeroor);

    7.
    Heb ik zo'n 300 jaar ongeluk gespaard omdat ik die verdomde kettingmails nooit heb doorgestuurd;

    8.
    Betaal ik nog steeds niet voor MSN zelfs niet sinds het Live Messenger heet;

    9.
    En nu het ergste van alles...ik ben al 58x overleden en opgevreten door het monster van Loch Ness.

    Jullie zijn allemaal super, bedankt!!!

    LET OP:
    Als je deze mail binnen de 3 seconden niet doorstuurt aan minstens 15.000 mensen zal er morgen om 17.30 uur een dinosaurus je hele familie komen verslinden.
    Let op, het is waar!!! 't Is niet om te lachen ik heb het zelf 24x meegemaakt !!!

    Ik ben al die doorstuurmailtjes helemaal zat (en dan druk ik me nog zwak uit) en zal jullie ook maar gelijk vertellen ik lees ze niet maar verwijder ze direct!
    ik hoef geen 35 mailtjes in de week over een knuffeloorlog. ook geen vriendschapsmails als ik nou echt je vriendinnetje ben en je wil me dat laten weten wat dacht je van een persoonlijk mailtje?

    er zijn meer mensen die kotsmisselijk worden van spam , kettingbrieven en join the hyves berichten. stop hiermee!

    Verder hou ik natuurlijk nog wel van jullie allemaal....... (H)

    Fijne vakantie!

    -XxX- Muppy (K)



    (bericht aangepast door een moderator)

    GO MUPP GO MUPP :cheer:cheer:

    man, echt te geweldig:
    1 Ik lachte me dood om je sarcasme
    2 Je hebt helemaal gelijk!
    3 Ik wordt echt tering geirriteerd door die mailtjes '-_-
    4 Je vergeet nog de mailtjes over je grote liefde die je gaat zoenen komde volle maan, wat al een maand of 18 geleden is ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    woehoe god je hebt evenveel gevoel voor sarcasme als bill :P:P( was een compliment eh :P)
    en je hebt nog volledig gelijk ook ^^

    ik stuur die mails ook nooit door omdak er te lui voor ben en ik me er verschrikkelijk aan erger

    In één woord geweldig! Ben het helemaal met je eens! (yeah)


    I clicked my heels and wished for you.

    ooow deze kende ik xD die krijg ik de laatste tijd heeeel veel op msn enzo xD dan heb ik er nog één

    Heb ik mijn naam 600 keer op een lijst gezet, maar is die om de een of andere reden er nooit op blijven staan:S
    en nog zoiets:
    Hierbij zou ik jullie graag willen vragen om mij in plaats van verdoemenis, ellende, en ongeluk in de liefde mij eens chocolade, bloemen en andere soort cadeautjes te geven(A)

    xxxx doo(K)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    DIE ZIJN OOK GOED!!!! :D

    dit is er dus ABSOLUUT eentje om te onthouden!! Echt super grappig en ook nog eens superwaar!!


    Dx *sprakeloosheid heerst* xD

    Je hebt helemaal gelijk ik wordt niet alleen op quizlet, maar op op hyves helemaal platgemailt met al die stomme mailtjes o_0


    BAM!

    Groot geleik.

    Stuur het geleik door via mijn hyves naar iedereen. Ben het ook helemaal zat en heb me natuurlijk ook kapot gelachen om je sarcasme.

    Ik denk yes pb en dan verdomme doorstuurshit.

    Wie is er nou zo dom om in zijn of haar hasses te halen om doorstuurmail te bedenken? :8.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik heb het via hyves doorgestuurt en op mijn hyves gezet.

    Kreeg gelijk berichten terug van omg die is echt goed enzo. Natuurlijk heb ik hem iets aangepast met eigen naam en hyves in plaats van quizlet :).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Heb hem nu ook als quizzenserie ^^

    lol..
    ik ga dood vn het lachen van je sarcasme en die wortles in je oor xD

    (K)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb nog een iets andere :).

    Goedendag quizletters :).

    Ik wil hierbij iedereen bedanken die me ooit kettingmails gestuurd heeft gedurende al die jaren, want dankzij jullie:

    1. ga ik nooit meer naar de bioscoop uit angst te gaan zitten op een door AIDS besmette stoel

    2. heb ik al mijn spaarcenten gestort op de rekening van die Amy Bruce, arm kind die zwaar ziek was zo'n 7000 keer. (raar, dat kind is sinds 1995 nog steeds 8 jaar oud...)

    3. mijn gratis NOKIA GSM of wat voor fucking toestel ook, is nooit toegekomen en ik heb mijn gratis overnachtingen bij Disneyland ook niet gekregen

    4. heb ik mijn naam zo'n 3000 keer in een lijst toegevoegd en zo een of ander bedreigde soort eekhoorn gered

    5. wist ik al dat zo'n 187 keer dat MSN Hotmail mijn account zou wissen

    6. Heb ik het recept om nooit vrijgezel te zijn en gelukkig te zijn voor de rest van mijn leven (het volstaat om de naam van een persoon op een papiertje te schrijven terwijl je heel hard aan hem/haar denkt en ondertussen 3 keer aan je reet krabben terwijl je achterstevoren Keltische volksliederen zingt)

    7. heb ik zo'n 300 jaar ongeluk gespaard en ben ik zo'n 67 keer gestorven omdat ik die verdomde klote kettingmails niet heb doorgestuurd

    Jullie zijn allemaal super, bedankt !!!

    LET OP: Als je deze mail binnen de 3 seconden niet doorstuurt aan minstens 15 miljoen mensen zal er morgen om 17.30u een dinosaurus uw hele familie komen verslinden.

    Let op, het is waar !!! 't Is niet om te lachen ik heb het zelf al 3 miljoen keer meegemaakt !!!

    En dan heb ik hem nog iets aangepast. Beetje groffer gemaakt enzo. Deze heb ik van: http://stopkettingkrabbelsleden.hyves.nl/


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    DRUK OP F4 EN DE NAAM VAN JE GELIEFDE STAAT OP HET SCHERM, HET IS RAAR MAAR HET WERKT ECHT!

    grapje


    You'd took my breath but I'll survive.

    jaah of zo'n doorstuur mail, dan moet je vragen beantwoorden op een briefje enz
    en over 1 minuten moet je dan op f6 drukken en je ziet je ware liefde op het scherm!!
    noujaa die zielepoten!!
    1 keer stond er onderaan een mail Freek (bleek dus dat je onderaan de mail een naam moest verzinnen die de zogenaamde liefde wa voor de volgende)