• When we see this guys..


    We think by our self


    ALWAYS LIKE NA NA NA <3

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 17:17 ]


    Some things are changing too much.

    Snickers schreef:
    Ik heb altijd mijn huiswerk heel snel af hahah :$


    Ik ook, als ik er echt aan werk. Maar niet zoals nu.. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ahaha ik ben scheikunde aan het overschrijven van vorig jaar.. want we herhalen nu dingen van vorig jaar.. en ik snap het wel.. maar heb geen zin om na te denken.


    What's so bad about being different?

    Snickers schreef:
    Ik heb altijd mijn huiswerk heel snel af hahah :$

    Ja, dat heb ik ook he, behalve als het Grieks of Latijn is, en geschiedenis maar dat heb ik nu een maand niet :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Bradford schreef:
    (...)
    Ja, dat heb ik ook he, behalve als het Grieks of Latijn is, en geschiedenis maar dat heb ik nu een maand niet :'D
    Bij Latijn gaat het wel snel haha (: Dat vertalen gaat bij mij gewoon snel. Maar Grieks is een ramp


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik moet van Geschiedenis ook een heel ding maken over Politiek enzo, van 22 vragen. -__-'


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    okee, ik ga ook even mn laptop dicht doen en even frans en maatschappijwetenschappen leren, ben ik ook om half 9 weer terug (:

    tot strakkss xxxxx


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    robiinnx schreef:
    okee, ik ga ook even mn laptop dicht doen en even frans en maatschappijwetenschappen leren, ben ik ook om half 9 weer terug (:

    tot strakkss xxxxx


    Tot strakjes<33
    xxxxxx


    What's so bad about being different?

    ChaeRim schreef:
    Ik moet van Geschiedenis ook een heel ding maken over Politiek enzo, van 22 vragen. -__-'
    woww ;o


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    mijn stukje is gepost, ik hoop dat het wat goed is maar in vt vind ik toch nog raar hoor, geef me ook commentaar als het niet goed is eh liefies ! <3


    i'm broken, do you hear me.

    robiinnx schreef:
    okee, ik ga ook even mn laptop dicht doen en even frans en maatschappijwetenschappen leren, ben ik ook om half 9 weer terug (:

    tot strakkss xxxxx

    Tot zoooo <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Aha ik zit nu ondertussen vet vrolijk engels te leren.. (okay ik ben nog steeds depri.. en moe.) maaar engels is zoooo makkelijk!


    What's so bad about being different?

    Snickers schreef:
    (...)Bij Latijn gaat het wel snel haha (: Dat vertalen gaat bij mij gewoon snel. Maar Grieks is een ramp

    Latijn gaat wel veel sneller dan Grieks, maar die woorden lijken allemaal op elkaar en ik vergeet ze gewoon snel. En als je dan aan het vertalen bent weet ik al die woorden niet meer en dan moet ik ze een voor een op gaan zoeken, en als ik het woord dan weet ben ik de uitgang weer vergeten op het goed te vertalen xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ChelseaPayne schreef:
    mijn stukje is gepost, ik hoop dat het wat goed is maar in vt vind ik toch nog raar hoor, geef me ook commentaar als het niet goed is eh liefies ! <3


    Zal ik doen. <3 *gaat lezen*


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Heeft iemand de link naar jullie verhaal, heb het nog niet gelezen :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Bradford schreef:
    (...)
    Latijn gaat wel veel sneller dan Grieks, maar die woorden lijken allemaal op elkaar en ik vergeet ze gewoon snel. En als je dan aan het vertalen bent weet ik al die woorden niet meer en dan moet ik ze een voor een op gaan zoeken, en als ik het woord dan weet ben ik de uitgang weer vergeten op het goed te vertalen xd
    Dat heb ik ook een beetje, maar ik weet de meeste uitgangen wel. En woorden zoeken gaat best snel (:
    Bij grieks kan ik ze nooit vinden en op de woorden 'en' en 'want' na, ken ik ze bijna niet.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.