• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:50 ]

    Ik verf mijn haar nooit.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik laat mn haar nooit verven door iemand anders dan een kapper met een goede reputatie xd My hair's too precious for that.


    She will be loved.

    ik heb mijn haar nog nooit geverfd en dát is dus de reden D:
    als het fout gaat..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nog nooit, eigenlijk.. (cat)

    Ik had hetzelfde :'D
    Ik nam chocolade bruin want ik mocht geen rood alhoewel ik het graag wou, maar het werd eerder donkerrood. Niet dat ik het erg vind, maar moet wel kut zijn als je rood niet zo mooi vind.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Zecora schreef:
    Ik verf mijn haar nooit.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gelukkig niet, ik heb een goede kapper.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee, nog nooit. Ik laat mijn pa (zonder enige ervaring) mijn haar gewoon verven. Als het mislukt, doe ik het wel opnieuw, denk ik altijd maar.

    Toen ik mijn haar bruin verfde kleurde het ook rood. Ik wordt nog steeds ginger genoemd door mijn vrienden (cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nouja, jouw moeder kan het ook niet helpen hoe de kleur uitpakt he :'D

    Dan haal je morgen nieuwe/andere verf en probeer je het opnieuw?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik wilde mijn haar zwart verven en het werd groen, en echt niet mooi groen. Het ging er pas na een paar maanden weer uit, toen ik het twee keer rood had geverfd eroverheen.
    En de verpakking zei nog wel dat het 'semi-permanent' was. 'Na 20 wassingen eruit.'
    Grrrrr! *uit ook weer even frustratie*


    Felix

    Een collega van mij is vorige week naar de kapper geweest, want ze wilde een paar donkere plukken door haar blonde haar. De kleur sloeg helemaal grijs uit. De kapper haar haren proberen te bleken, werden de plukken oranje. Het was geen succes.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nee, ik heb nog nooit mijn haar gekleurd. Maar dat lijkt me wel echt kut wat jij nu hebt..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nee, gelukkig niet :o
    Ik had wel geblondeerd haar en het toen zelf wat donkerder geverfd en volgens de kapper kon het groen worden als ik pech had. Gelukkig was het gewoon de kleur die ik wilde (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, eigenlijk niet. (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.