• UGH FRUSTRATIE.

    Ik kan ZO niet goed met mijn stiefmoeder en stiefzus opschieten, en mijn zus ook niet. Gister avond kwamen ze en hebben we de hele tijd TVOH gekeken, ik MOEST meekijken terwijl ik het helemaal NIKS aan vind, net als dat Hotter then my daughter, allemaal van die kutprogrammas waar ik niet van hou. Nou de sfeer was SUPER! -sarcasme in overvloed-
    Dus ik heb braaf de hele avond dat gekeken. Nu zou ik vanavond met een vriend afspreken om naar de bios de gaan, dus m'n pa zegt zo; Nee we gaan vanavond gezellig pizza eten bij -naam stiefmoeder-! :'D dus ik helemaal boos en alles, maar nee, het moet weer. Godverdomme hier kan ik niet tegen, altijd, elk weekend, moeten wij daar naartoe, of hun hier naartoe, gezellig een film zien of wat dan ook. Ik ga in hongerstaking dat ik niet mee ga, of ik bind mezelf vast aan m'n stoel met allemaal sloten, ik ga hier niet weg want ik wil dit weekend leuke dingen doen met vrienden. Maar nee.. gezellig met 'de familie' op de bank zitten cliché programmas kijken. Fffff ksljgshrelkajl;ea wie mag ik slaan. -gooit stoel door de kamer-

    zo.
    Dat moest er even uit. ._.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Dat is kut.
    Heb je het tegen je vader gezegd dat je echt niet wilt en eens iets met je vrienden wilt doen. Het is zijn vlam niet de jouwe.
    Of word boos, wilt ook nog wel eens helpen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    Dat is kut.
    Heb je het tegen je vader gezegd dat je echt niet wilt en eens iets met je vrienden wilt doen. Het is zijn vlam niet de jouwe.
    Of word boos, wilt ook nog wel eens helpen.

    Ik heb met de deuren geslagen.. met een stoel gegooid -had ik beter niet kunnen doen- en gezegd dat ik wel thuis kon blijven enzo, maar dat was niet gezellig. Ik zei; Met vrienden is het toch gezellig? maar nee, we moeten een dichtere band krijgen. Goh dat gaat helpen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Awhhh rot voor je! Zeg tegen je pa dat je even iets leuks met je vrienden wilt doen? Jij hebt ook je vrije tijd nodig. En even tijd voor jezelf.


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Hm, ja snap dat je met je vrienden weg wilt! Ik zou gewoon weggaan. :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Baskuh schreef:
    (...)
    Ik heb met de deuren geslagen.. met een stoel gegooid -had ik beter niet kunnen doen- en gezegd dat ik wel thuis kon blijven enzo, maar dat was niet gezellig. Ik zei; Met vrienden is het toch gezellig? maar nee, we moeten een dichtere band krijgen. Goh dat gaat helpen.

    hmm, lastig. Misschien kan je een afspraak maken, dat je om de week gaat of zo. Ik weet niet.
    Of Misschien zeggen dat je wel wilt gaan maar dat jullie dan eens iets moeten doen wat jij leuk vind i.p.v. alleen wat zij leuk vinden. Zo band je natuurlijk nooit een band.
    Sowieso waarom moet je zo nodig zo'n goede band hebben. Die komt vanzelf dat moet je niet dwingen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Overleg beter met je vader.
    De ene keer ga je mee, de andere keer mag je met vrienden. Dat is wel redelijk, lijkt me. Met zo boos doen bereik je echt niks.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    Overleg beter met je vader.
    De ene keer ga je mee, de andere keer mag je met vrienden. Dat is wel redelijk, lijkt me. Met zo boos doen bereik je echt niks.

    Daar heb je gelijk in.. maar het is nu al te laat want hij is weg gegaan. :I ik bel 'em wel op.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ga gewoon niet :'] Peer 'm voordat ze gaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ga gewoon niet :'] Peer 'm voordat ze gaan.

    Lmfao, dat is een idee ja. Ik ga gewoon niet.. ookal worden ze dan boos. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    C18 schreef:
    Ga gewoon niet :'] Peer 'm voordat ze gaan.


    26 - 02 - '16



    Here you are ;)


    Nee, Chrisje, dit verdien jij niet :(... Laat die familie lekker hun gang gaan ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat is best kut.
    Zeg dat het ook voor jou weekend is en dat je graag met je vrienden wilt afspreken? :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'