• Wel het zit zo, Ik heb een vriendin en sinds een paar dagen is ze niet meer wie ze was. Ze praat amper nog, ze lacht niet meer. en soms zie ik ze huilen op school. En ik heb haar zo vaak zo lief gevraagd wat er is. Maar ze zegt niets, ze kijkt me aan alsof ze inelkaar is geslagen en dan loopt ze weg. Loopt ze weer te huilen. ): Ze loopt ook vaak alleen naar huis. En ik wil iets doen maar ik weet niet wat.


    It even took me by surprise

    Ga naar haar toe, zeg niks. Haar vasthouden is misschien het beste, want schijnbaar wilt ze niet praten. Laat in ieder geval weten dat je er voor haar bent.
    En het is ook best lastig voor jou, maar het is heel lief dat je haar wilt helpen.

    God, lastig.
    Ik denk niet echt dat jij iets kan doen.
    Dat is toch meer aan haar ouders en mentor e.d.?


    Mew <3

    Ik had ook eens een keertje zo iets.. Dan toen praat ik met mijn vriendin die zoiets had.. En toen begon ik over dat soort dingen.. Dat ze zich er niet over hoeft te schamen.. Dan komt het er allemaal uit... Misschien moet je gewoon met haar praten en dat zegge dat je er echt voor haar klaar staat.. Bij mij hielp dat en mijn vriendin heeft nu nergens meer last van miss ook bij jou


    ...

    ik ben zelf ook een beetje depressief geweest. misschien kun je even tegen haar zeggen dat je voor haar klaar staat als ze erover wilt praten, en misschien kun je haar even met rust laten, voor het geval dat andere dingen niet werken. bij mij hielp dat wel.