• ja, ik hou dus al vanaf kleins afaan dagboeken bij.
    nooit was het sirieus dus de meeste dagenboeken waren klinkklare onzin. maar heb mijn tweede al bijna vol en die waren zeer sirieus.

    Ik vraag me af of er nog veel mensen zijn die een dagboek bij houden.
    mijn dagboek is geen dagboek met en slot enzo *vind ik teveel gedoe met sleutel* en ik vertrouw mijn familie.

    maargoed, ik zat zo te denken... waarom heet het een dagboek oké sommige mensen schrijven er echt elke dag in! maar ik schrijf er alleen in als me iets dwars zit of als er iets heel geweldigs is gebeurd.. soms is dat wel elke dag zoals toen ik vorig jaar erg ziek was maar soms ligt er 1 A 2 weken op één plek.

    om het zinvol te houden en zodat jullie ook leuk kunnen regeren.
    wie houden er nog dagboeken bij..... en dan ook nog echt elke dag.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Nee zeker niet elke dag. Maar ik schrijf wel zo nu en dan in een dagboek als ik er behoefte aan heb. Should do it again, eigenlijk. Ik heb al een dagboek sinds mijn tiende.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Nee zeker niet elke dag. Maar ik schrijf wel zo nu en dan in een dagboek als ik er behoefte aan heb. Should do it again, eigenlijk. Ik heb al een dagboek sinds mijn tiende.


    comfort in c h a o s

    ik heb aer 1. Elk jaar 1 of 2 x word erin geshareven alleen nu wat meer door problemen waardoor ik me echt (huil) voel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Soms schrijf ik er in, ja. Het lucht wel op.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    MisPattinson schreef:
    ik heb aer 1. Elk jaar 1 of 2 x word erin geshareven alleen nu wat meer door problemen waardoor ik me echt (huil) voel


    ja klopt ik had het in die tijd ook zo erg..
    en geloof me en ik denk dat jij dat misschien ook heb dat het gewoon fijn is dat je het kwijt kan aan iets.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik heb een dagboek. zonder slot enzo, da's kinderachtig en ben vaak genoeg de sleutel kwijtgeraakt D: Mijn beste vriendin schrijft bij aankoop alle data al op, zij schrijft elke dag, ik heb heus niet elke dag wat te vertellen. Alleen als er iets is gebeurd, toch probeer ik het elke dag, want ik was eens zo ongelukkig omdat er niets in men leven gebeurde. Sinds ik dan elke dag schreef besefte ik dat mijn leven VOL gebeurtenissen zat want ik had altijd wat te schrijven (en dàt luchtte op!).
    Nu heb ik de laatste tijd op elk blad 3 dagen ofzo, heb weinig te vertellen.


    Owl you need is love.

    Alleen als er echt iets ergs gebeurd is gebruik ik 'm.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik schrijf er ongeveer 1 keer in de week in, ik schrijf nog steeds in hetzelfde dagboek die ik in 2009 heb gekregen. Het is een hele dikke.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    En het was eigenlijk een scrapbook.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 19:29 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik heb geen dagboek. Als iets me echt dwarszit stop ik het in een verhaal en dat verhaal typ ik uit op de computer. Dus mijn computer zit vol met nutteloze word-documentjes (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb 2 dagboeken, een waar ik zo nu en dan dingen in schrijf die ik heb mee gemaakt(zo eens per jaar/2 jaar). In de andere schrijf ik zo nu en dan( maar wel vaker) kleine stukjes tekst. Ik heb op die 2e wel een slot omdat niemand het mag lezen, aangezien het nogal depressief is. Ik heb ook nog een boekje met een verhaal die heel dicht bij me staat. Ook heb ik nog heel veel losse blaadjes waar dingen op staan, gedichten liedjes e.d. En op de computer staat nog van alles. En dan heb ik ook nog mijn tekeningen.
    Dit alles is mijn dagboek. Mijn manier om me te uiten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb wel ooit een dagboek gekregen voor mijn verjaardag, maar ik heb er nooit iets mee gedaan. Gewoon omdat ik simpelweg te lui was (en nog steeds ben) om al mijn gedachten en gebeurtenissen op te schrijven. Achteraf denk ik nu dat het leuk zou zijn om zoiets terug te kunnen lezen, maar voor zoiets heb ik echt nooit het geduld gehad.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Heel soms, als ik echt iets kwijt moet, download ik een diary app en schrijf daar in, maar meestal is dat na een paar dagen weer over. Ik schrijf het niet in een echt dagboekje aangezien ik uit ervaring weet dan m'n ouders álles lezen :B


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Het is meer een logboek bij mij. Moeilijke dingen kan ik totaal niet opschrijven dus meestal staat er vage dingen filosofische dingen in. Ik schrijf er denk ik een keer per week of twee weken in (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Vroeger wel, nu niet meer.


    It's going to be difficult, but not impossible.