• Ik vroeg me eigenlijk best wel af of er nog mensen op Q op dezelfde school als mij zitten. Dus, zijn er nog mensen die op het Sancta Maria in Aarschot zitten? En ken jij nog mensen op Q die op dezelfde school als jij zitten?


    Ex astris, sciencia

    een meisje op mijn school heb ik overhaald om op q te zitten Nidorina

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 21:12 ]

    Mijn beste vriendin en ik zaten beide op Q, maar we wisten het niet van elkaar :'D

    Ik zit in Spes Nostra in Heule trouwens, maar volgens mij zit daar niemand anders.


    Never run out of reasons to smile...

    carmelcollege in emmen^^


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nee en nee.


    <3

    Mijn beste vriendin zit op quizlet en zit op de zelfde school. Doh heb der gezegt dat ze hier op moest, en dan nog 2 vriendinnen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Er zit wel een meisje hier op Q die op dezelfde school zit, een klas lager, maar ik ken haar niet persoonlijk. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn broer zit op het Sancta Maria ergens bij Heemstede ^^
    Ikzelf zit op Haarlemmermeer Lyceum, meer mensen hier die daar op zitten? :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Oh god, ik héb daar gezeten, haha! :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik had al een topic hierover geopend (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nee, Horizon College in Purmerend.


    Your make-up is terrible

    Patronum schreef:
    Ik had al een topic hierover geopend (:

    Mijn topic gaat vooral over de eerste vraag.


    Ex astris, sciencia

    RSG 't Rijks Bergen op Zoom :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik zit in Groningen op school (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik zit in Zaltbommel op school, met xBrownie en Dreamerdude en nog een paar andere mensjes die bij mij op school zitten hebben hier een account, maar zijn niet echt actief zeg maar ;p.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)