• Ja hoor!
    Het is officieel. Tom Felton zal aanwezig zijn op F.A.C.T.S. Convention 2011 te Gent! De datums liggen vast: 22 & 23 oktober. De locatie ligt nog niet vast, alhoewel ik vermoed dat het plaats zal vinden in Flanders Expo.
    Tom Felton at the F.A.C.T.S. Convention in Belgium
    xoxo'


    When you're going through hell, keep going.

    Blicious schreef:
    Whaaaaaaa ,for the first time I'M SO HAPPY THAT I LIVE IN GENT hell yeaah I'M GOING !

    BILGE! WIJ MOETEN SAMEN GAAN! <3


    Harmonia nectere passus.

    dus dus van me papa mag ik daar maybe heen en omg onmg ben blij jezusw omg !

    MonkeyPie schreef:
    owkeej sterf!
    ik woon in nederland en denk niet dat ik alleen voor tom naar belgië mag..
    kunnen jullie niet aan hem vragen wanneer hij naar nederland komt:Y)


    Dude, heb je geen paspoort. (cat)
    De grens is gewoon open tussen België en Nederland.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    IK WIL EIGENLIJK OOK WEL GAAN!
    Is dat festival leuk?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nepenthe schreef:
    Daar ga ik zo heen :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik wil gaan D:
    Maar ik zit in Brussel op dat moment


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    PrincesSnape schreef:
    IK WIL EIGENLIJK OOK WEL GAAN!
    Is dat festival leuk?


    Dat is geen festival :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    yeah, ik heb de liefste papa van de wereld. hij brengt me naar Gent. ( woont in amsterdam :D)

    Wheee. ;(
    Ik wil daar ook naartoe!!


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Overmorgen O_O
    En ik kan niet komen >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Men ik wil hier naartoe. Morgen heb ik drie tussenuren, dus ga ik maar alles even uitzoeken op de zondag proberen te gaan. Het is toch vakantie, dus misschien wil mijn tante, mede HP fan, wel mee aangezien iedereen in dit huis mij verder uitlacht en voor gek aanziet omdat ik alleen voor Tom daar naartoe wil.
    Wauw dat was een lange zin, ik denk dat ik een beetje doordraai..

    Is er al iemand eerder naar dat festival geweest?


    bla bla bla

    Het. Is. Geen. FESTIVAL D:
    het is een convention :')

    Amateurs :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik mag er niet heen T_T

    Ik mag gaan morgen, maar ik heb nog geen ticket. Zijn er aan de ingang altijd tickets verkrijgbaar of is er een maximaal aantal die ze maar kunnen verkopen?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Patronum schreef:
    Het. Is. Geen. FESTIVAL D:
    het is een convention :')

    Amateurs :3
    Lol, blijkbaar moet je 25 euro dokken om met hem op de foto te staan of dat heb ik toch gehoord.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?