• Hoe kan het dat iemand die een story gaat starten die binnen 6 dagen zal beginnen al 71 abo's heeft zonder nog maar een proloogje? Dat begrijp ik niet. Je kan nu nog zeggen, mss schrijft die persoon gewoon goed en zijn dat abo's van ook andere stories, maar sorry, dat vind ik geen geldig antwoord. Zolang je niet weet waarover een story zal gaan, kan je toch moeilijk al zoveel abo's hebben. Stom gewoon. Dan zie je mensen met echt een goede schrijfstijl en al een behoorlijk aantal hoofstukken met abo's die je op één hand kan tellen. Dat vind ik gewoon awkward. Alsof die niet goed genoeg zijn. Ik heb nu niks tegen de persoon van wie dat verhaal is, maar ik stel mij er toch vragen bij.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Renegade schreef:
    Tsja, dat zijn van de popu teven met 1 "goed verhaal"
    Wss. Van jou is dat anders, want jij vertelt altijd de grove delen van je verhaal aan me en dan weet ik van ah dat spreekt me aan ik weet dat het ook goed zal verwoorden en schrijven, maar bij een andere story heb ik dat niet en kan ik dat ook niet abo'en. Tenzij de inleiding met echt al aanspreekt en ik later verder wil lezen. Als je zelf nog geen proloog hebt, lijkt me dat onwaarschijnlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Explains everything.

    Als je een beroemd persoon er in gooit leest iedereen het.
    Daarom schrijf ik dus alleen onbekende personen.
    Refusing Fanfics


    Dat is ook niet waar. Je moet niet alle fanfics over een kam scheren. En tjah, heel bizar, maar niets aan te doen zeker?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Glameow schreef:
    Dat is ook best vaag en 71 is echt heel veel inderdaad, maar het kan ook best logisch zijn. I mean, als je al meerdere verhalen van deze persoon gelezen hebt, waarom dan wachten op een miezerige proloog terwijl de schrijfstijl je al bekend is? (:
    Het is de eerste keer dat ze over die persoon schrijft. Ze heeft zelf al 9 kudo's. I mean come on.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als de 'beginpagina' mensen aanspreekt ga je ook al sneller abo's krijgen, en sommige dingen maken mensen nieuwsgierig, zoals inderdaad, de persoon die er in zit, het onderwerp, de gebeurtenis dat af te leiden is uit foto's of een tekstje of de titel.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Als de 'beginpagina' mensen aanspreekt ga je ook al sneller abo's krijgen, en sommige dingen maken mensen nieuwsgierig, zoals inderdaad, de persoon die er in zit, het onderwerp, de gebeurtenis dat af te leiden is uit foto's of een tekstje of de titel.
    Nope sorry, niet aanwezig. Buiten dat het met die ene persoon is. Door het tekstje onder de foto ga je niet meer van het verhaal te weten komen vind ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Nope sorry, niet aanwezig. Buiten dat het met die ene persoon is. Door het tekstje onder de foto ga je niet meer van het verhaal te weten komen vind ik.


    Sommige tekstjes slagen echt wel op het verhaal. (:
    Of mensen zijn bekend met de schrijfstijl van die persoon en vinden het fijn- het onderwerp slaagt ook meteen aan en dan heb je abo's. Ze gaan heus geen mensen omkopen of zoveel nepaccount maken om aan dat aantal te komen. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Passerby schreef:
    (...)Het is de eerste keer dat ze over die persoon schrijft. Ze heeft zelf al 9 kudo's. I mean come on.


    Tja, in dat geval is het eerste wat in me opkomt 'kansloos', ik kan er niets anders van maken. ^.^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vond het ook bijzonder vreemd dat een fanficton zonder hoofdstukken of wat al 343 abo's had en in de top stond :/.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Lickilicky schreef:
    Ik vond het ook bijzonder vreemd dat een fanficton zonder hoofdstukken of wat al 343 abo's had en in de top stond :/.
    What the?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Een proloog spreekt mensen aan, en die nemen een abbo.
    Logisch toch? :-P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lickilicky schreef:
    Ik vond het ook bijzonder vreemd dat een fanficton zonder hoofdstukken of wat al 343 abo's had en in de top stond :/.

    0__o
    You're kidding me right?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Geen idee. Het komt voor dat ik een verhaal tegenkom dat nog geen hoofdstukken heeft, maar waarvan ik de korte inhoud leuk vind en dat ik daar een abo op neem, zodat ik 'm nog vind als er een hoofdstuk geschreven is. Als de schrijfstijl me echter niet aanstaat, dan wordt die abo ook meteen verwijderd. Dus ik gebruik ze soms als een soort tracking device.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat snap ik ook echt niet. Maar waarschijnlijk is het toch dat mensen al bij een ander verhaal heel veel abo's hebben. :/


    As travars

    FACEPLANT schreef:
    Een proloog spreekt mensen aan, en die nemen een abbo.
    Logisch toch? :-P
    Ja, moest die er zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    StoryBelle schreef:
    =_= The fuck...
    Fanfiction?
    Nothing to be done, but annoying, yeah.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.