• Hoe kan het dat iemand die een story gaat starten die binnen 6 dagen zal beginnen al 71 abo's heeft zonder nog maar een proloogje? Dat begrijp ik niet. Je kan nu nog zeggen, mss schrijft die persoon gewoon goed en zijn dat abo's van ook andere stories, maar sorry, dat vind ik geen geldig antwoord. Zolang je niet weet waarover een story zal gaan, kan je toch moeilijk al zoveel abo's hebben. Stom gewoon. Dan zie je mensen met echt een goede schrijfstijl en al een behoorlijk aantal hoofstukken met abo's die je op één hand kan tellen. Dat vind ik gewoon awkward. Alsof die niet goed genoeg zijn. Ik heb nu niks tegen de persoon van wie dat verhaal is, maar ik stel mij er toch vragen bij.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lickilicky schreef:
    Ik vond het ook bijzonder vreemd dat een fanficton zonder hoofdstukken of wat al 343 abo's had en in de top stond :/.

    :|


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Als je de naam van de hoofdpersoon van je story gewoon in Justin Bieber of whoever verandert, zul je zien dat jij ook opeens honderden abo's hebt. Triest.


    i put the fun in funeral

    Passerby schreef:
    (...)Ja, moest die er zijn.

    Geen proloog of niks en dan toch zo veel abbo's? Oh in dat geval..
    Iemand met een enorme fanbase of een sneue fakerrrrr


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Geen proloog of niks en dan toch zo veel abbo's? Oh in dat geval..
    Iemand met een enorme fanbase of een sneue fakerrrrr
    Jup niks nada noppes, buiten een kleine inleiding onder de foto (zus van beroemd iemand-schrijft een verhaal-wordt fan-wordt verliefd) that's it.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Jup niks nada noppes, buiten een kleine inleiding onder de foto (zus van beroemd iemand-schrijft een verhaal-wordt fan-wordt verliefd) that's it.

    Het is weer sherlock-tijd *Gaat pet en pijp uit de kast halen*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ze zetten er een beroemde is zoals Justin Bieber.
    Dan zeggen ze na zoveel abo's zet ik het eerste hoofdstuk
    en zo krijgen ze dus meer en meer
    Laat ik dat ook eens proberen.(nerd)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Nu ben ik toch benieuw over welke story dit juist gaat.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Nu ben ik toch benieuw over welke story dit juist gaat.

    Ik ook (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Orchideous schreef:
    Nu ben ik toch benieuw over welke story dit juist gaat.
    Dat zal ik niet zeggen, want dat vind ik een beetje gemeen van mezelf dan. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Celestia schreef:
    Die mensen zijn meestal wat 'bekender' op quizlet.
    Of de mensen die een abo hebben genomen weten al dat hij/zij goed kan schrijven.


    Food.

    Niet eens een proloog?
    Dan wordt het wel verdacht ja. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het kan een vervolg zijn van een heel succesvolle story, of een story van een schrijfster waar veel mensen al een verhaal van gelezen hebben + dat de beschrijving ze aanspreekt. Je kan dan een ABO nemen om de story niet kwijt te raken en het begin niet te hoeven missen. Ik snap dat best.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Passerby schreef:
    (...)Dat zal ik niet zeggen, want dat vind ik een beetje gemeen van mezelf dan. x')


    Pb? (wbw)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    AppleFritter schreef:
    Het kan een vervolg zijn van een heel succesvolle story, of een story van een schrijfster waar veel mensen al een verhaal van gelezen hebben + dat de beschrijving ze aanspreekt. Je kan dan een ABO nemen om de story niet kwijt te raken en het begin niet te hoeven missen. Ik snap dat best.
    Het is geen vervolg, de inleinding vertelt niet echt veel buiten dat het weer zo standaard verliefd-op-vriend-van-broer-die-bekend-is-verhaal is. Ik begrijp wel dat je een paar abo's daardoor kan hebben, maar door de 70? Daarnet waren het er al 75.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je hebt echt helemaal gelijk. Serieus. En dan is er nog dat altijd die verhalen over JB, Tokio Hotel, Wolfpack en Harry Potter altijd in de top 5 staan. Terwijl er ook echt hele leuke onbekende personen verhalen zijn. Super irritant eigenlijk:$.


    I will be.