• Hoe kan het dat iemand die een story gaat starten die binnen 6 dagen zal beginnen al 71 abo's heeft zonder nog maar een proloogje? Dat begrijp ik niet. Je kan nu nog zeggen, mss schrijft die persoon gewoon goed en zijn dat abo's van ook andere stories, maar sorry, dat vind ik geen geldig antwoord. Zolang je niet weet waarover een story zal gaan, kan je toch moeilijk al zoveel abo's hebben. Stom gewoon. Dan zie je mensen met echt een goede schrijfstijl en al een behoorlijk aantal hoofstukken met abo's die je op één hand kan tellen. Dat vind ik gewoon awkward. Alsof die niet goed genoeg zijn. Ik heb nu niks tegen de persoon van wie dat verhaal is, maar ik stel mij er toch vragen bij.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sneasel schreef:
    Niet eens een proloog?
    Dan wordt het wel verdacht ja. (cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Persuasion schreef:
    Je hebt echt helemaal gelijk. Serieus. En dan is er nog dat altijd die verhalen over JB, Tokio Hotel, Wolfpack en Harry Potter altijd in de top 5 staan. Terwijl er ook echt hele leuke onbekende personen verhalen zijn. Super irritant eigenlijk:$.
    Eerlijk gezegd ik heb mij al zo gefrustreerd over die stomme top5 dat ik er zelf niet meer naar kijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    meestal fanfiction story's die hun abo's van hun vorige verhalen halen

    @ Mods, ik dacht dat vragen voor vragen rond Quizlet waren (opmerkingen enzo). Dit hoort er dan toch niet bij? Of ben ik nu zo fout?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ook wel eens gedaan maar dan spreekt de schrijfstijl van die persoon me heel erg aan & dan heb ik vast abo en dan weet ik wanneer de proloog online staat en dan kan ik die lezen en als ik er dan niks aan vindt dan kan ik mijn abo alsnog verwijderen


    (Be)lieve in (you)rself

    Allemaal goed en wel dat dit mogelijk is, maar we spreken hier over 71 abo's mensen, geen tien.

    Evaporate schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, dat is alleen waar als je zelf Q famous bent. Ik alleszins niet want ik gooi er iemand beroemd in & ik heb amper lezers :')

    Maar ik vind wel dat je gelijk hebt.


    Het is gek dat ik het altijd eens ben met deze dame hier, hihi.
    Nou ik heb altijd 30 abo's voordat ik begin, maar toen ik een keer in een hf zette dat ik 13 was gingen ze floep weg. Het ligt dus ook aan de leeftijd. En dan krijg ik gb berichten met 'Ben je echt 13?'. Sommige wat aardiger dan de andere. o.O


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Passerby schreef:
    (...)Het is geen vervolg, de inleinding vertelt niet echt veel buiten dat het weer zo standaard verliefd-op-vriend-van-broer-die-bekend-is-verhaal is. Ik begrijp wel dat je een paar abo's daardoor kan hebben, maar door de 70? Daarnet waren het er al 75.


    Oh agree with this.
    Er staat alleen een stukje van een liedje op, en dan ja hoor de abo's komen erbij!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Reclame maken, mensen hebben abo's op je andere storys.
    Ik heb dat ook een keer gehad bij mijn Justin Bieber verhaal. Ik had toen 92 abo's voordat ik een hoofdstuk geplaatst had. Maar dat kwam om dat ik een verhaal herschreef dat eerst 230 abo's had.


    <3

    Glameow schreef:
    Dat is ook best vaag en 71 is echt heel veel inderdaad, maar het kan ook best logisch zijn. I mean, als je al meerdere verhalen van deze persoon gelezen hebt, waarom dan wachten op een miezerige proloog terwijl de schrijfstijl je al bekend is? (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Omg en ik ben al blij met 9 abo's. xD
    En ik heb geen idee hoe ze aan zoveel abo's dan komen.


    Take me to wonderland

    Renegade schreef:
    Allemaal goed en wel dat dit mogelijk is, maar we spreken hier over 71 abo's mensen, geen tien.
    88. kuch.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Glameow schreef:
    Dat is ook best vaag en 71 is echt heel veel inderdaad, maar het kan ook best logisch zijn. I mean, als je al meerdere verhalen van deze persoon gelezen hebt, waarom dan wachten op een miezerige proloog terwijl de schrijfstijl je al bekend is? (:


    Taking pictures of you is such a wonderful thing to do ~

    Parfaite schreef:
    Reclame maken, mensen hebben abo's op je andere storys.
    Ik heb dat ook een keer gehad bij mijn Justin Bieber verhaal. Ik had toen 92 abo's voordat ik een hoofdstuk geplaatst had. Maar dat kwam om dat ik een verhaal herschreef dat eerst 230 abo's had.
    Das iets anders. De mensen kennen het verhaal al. Hier kennen ze er niks van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Uneventful schreef:
    (...)

    Het is gek dat ik het altijd eens ben met deze dame hier, hihi.
    Nou ik heb altijd 30 abo's voordat ik begin, maar toen ik een keer in een hf zette dat ik 13 was gingen ze floep weg. Het ligt dus ook aan de leeftijd. En dan krijg ik gb berichten met 'Ben je echt 13?'. Sommige wat aardiger dan de andere. o.O
    Nou ik ben 19 en ik heb geen abo's voor ik start. Buiten nu, want ik heb al een proloog en vertel waarover het zal gaan, maar de story is nog niet gestart. Volgens mij moet je hier gewoon famoso zijn. Ik ben wss zo'n underground-type.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?