• Coldplay en Rihanna hebben samen een nieuw nummer gemaakt, zoals je miss weet... Het heet Princess of China. Do you like it??


    Het klinkt niet als Coldplay eerst... But I like it. Sws vind ik Rihanna ook een goede zangeres.
    Ik vind het alleen raar dat Coldplay met Rihanna SAMENWERKT, like: WTF?? Want ze passen vind ik niet zo goed bij elkaar...
    btw Ik heb niets tegen Coldplay of Rihanna, in tegendeel juist. Ik vind het hele goede artiesten.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 20:26 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Rihanna is zeer kut, en ik begrijp niet waarom Coldplay zo laag is gegaan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nope.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat een combinatie.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Blueprint schreef:
    Wat een combinatie.

    Ja het is een beetje een vreemde combi. Ik vraag me af hoe ze erop zijn gekomen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik had dit echt niet van Coldplay verwacht, en ben nogal teleurgesteld in ze.
    En Rihanna mocht ik sowieso al niet.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Eerlijk gezegd vind ik het alleen maar zever.

    Ik snap niet dat julie zo negatief zijn.
    Ik bedoel. ja dat ze voor Rihanna gaan is inderdaad best wel laag, maar als je je ogen sluit en vergeet dat dit Rihanna in combi met Coldplay is vind ik het wel aantrekkelijk klinken. heel aantrekkelijk zelfs (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Heb ik al een topic over geopend (:
    Ik vind het een nachtmerrie.. Zacht uitgedrukt. Coldplay is Coldplay niet meer.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Neeee, Coldplay.. why? ='(


    ars moriendi

    MustacheMe schreef:
    Ik snap niet dat julie zo negatief zijn.
    Ik bedoel. ja dat ze voor Rihanna gaan is inderdaad best wel laag, maar als je je ogen sluit en vergeet dat dit Rihanna in combi met Coldplay is vind ik het wel aantrekkelijk klinken. heel aantrekkelijk zelfs (:

    Ik vind Rihanna niet laag, ik vind haar een goede zangeres, maar ik vind ze niet passen samen met Coldplay. Want idd het nr is op zich best aantrekkelijk

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 20:23 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik vind het wel leuk klinken, en wat hebben jullie toch tegen Rihanna? --'


    Alleen maar tranen van geluk

    Colibre schreef:
    Rihanna is zeer kut, en ik begrijp niet waarom Coldplay zo laag is gegaan.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik vind het een slecht nummer


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    dance4ever schreef:
    (...)
    Ik vind Rihanna niet laag, ik vind haar een goede zangeres, maar ik vind ze niet passen samen met Coldplay. Want idd het nr is op zich best aantrekkelijk


    Ik vind Rihanna ook niet laag (: Maar ze zit niet op het zelfde niveau als Coldplay. toch?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."