• Jippie volgende zeik topic :'D.

    En alweer is me teen ontstoken en de andere gaat nu ook beginnen , omdat me nagels in me huid zitten van me grote teen D:
    Maar iedereen zeurt dat ik dit moet doen ,dat ik dat moet doen ,blablabla.
    Ik word echt ziek van me grote tenen want dit is al de zoveelste keer
    (cat). Aleen nu nog me moeder over halen dat ik morgen naar de huisarts ga (cat). En ik heb de hele tijd last van tintelingen in me handen en voeten o.O echt weird.


    iemand ook last van ontstoken tenen (wat smakelijk topic is het weer:Y))


    Shoganai i ne~

    Dan moet je je teennagels, hoekjes, ook knippen, dan heb je er geen last van. En je moet nu, met een nagelvijl eronder porren, omhoog trekken en dan afknippen, dan doet het morgen nog pijn, maar daarna niet meer.

    Hooligan schreef:
    Dan moet je je teennagels, hoekjes, ook knippen, dan heb je er geen last van. En je moet nu, met een nagelvijl eronder porren, omhoog trekken en dan afknippen, dan doet het morgen nog pijn, maar daarna niet meer.
    3 van de 4 kantjes van me 2 tenen zitten in me huid daar kom ik niet bij :'D en dat van de hoekjes ding wist ik al =x. aleen met dat 1 kantje gaat niet want die is helemaal ontstoken. FML

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 21:41 ]


    Shoganai i ne~

    Heel simpel, naar de huisarts, die verwijst je naar het ziekenhuis en daar word je onder verdoving geoppereert. Ik heb het ook gehad.
    De operatie valt mee, maar zodra de verdoving uitwerkt gaat het wel echt vet erg pijn doen. Dus zorg ervoor dat je dan ibuprofen ofzo bij je hebt liggen.

    En de tintelingen kunnen komen door teveel CO in je bloed, daarvoor moet je ook maar eens naar de huisarts.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee, nog nooit gehad en ik wil dat graag zo houden ook. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heb gehad en heb er een operatie aan gehad, ik sneed die nagel altijd te kort af. die was helemaal ingegroeid en toen de dokter het er had uitgehaald haalde hij een vlijmscherpe punt nagel eruit. elke keer als ik stapte werd die dieper in me vel geduwd.
    Om de pijn of ontsteking te stoppen/minderen moet je isobetadinezalf op je teen doen, een heeeeeeel warm voetbad nemen met veel zout in en regelmatig naar een pedicure gaan.

    Na de operatie moest ik zo een überseksie verband rond die teen doen en een week met lelijke sandaalachtige schoenen rondlopen wat een vernedering D: Maar het resultaat is geslaagd n.n


    Owl you need is love.

    Nou, mijn verhaal is eerst naar de huisarts daarna naar de podotherapeut en na een hele tijd weer terug naar de huisarts, die mij een stuk nagel weg gehaald. Heerlijk verspied en alle zooi eromheen:(, nu vind ik het nog niet helemaal over maar aangezien ik geen zin heb in meer gezeik laat ik het hierbij, het nu wel een stuk beter als eerst maar zeer gevoelig.