• Ik kan me vaag drie films herinneren, maar ben helaas de naam kwijt, dus misschien dat iemand anders het weet? :Y)

    1) Carriers Een groepje rijdt wat in een auto enzo en er blijkt een virus te zijn die mensen ziek maakt (veel hoesten etc) en in een soort zombies, de mensen werden meer van gewelddadig enzo.. En daarna gingen ze dood. Uiteindelijk krijgen die vrienden vette ruzie omdat ze denken dat iemand besmet is etc. etc.


    2) The day after tomorrow Een film over het vergaan van de wereld. Een klein groepje mensen vlucht en zit op een gegeven moment opgesloten in een soort bibliotheek en er is een soort Ijstijd aan de gang buiten en er zit één man bij die dol is op boeken.


    3) Skyline Een film over aliëns die aanvallen.. Er is een man in een flatgebouwtje daar heeft ie een appartement en dan ziet ie van dat rare licht buiten (dat is het begin van de film) en dan blijken dat later aliëns te zijn en dan is er ook weer een groepje mensen en die proberen te ontsnappen aan die aliëns.. En als je door zo'n aliën gevangen werd genomen dan kwam je ergens in en dan gebruikten ze je energie tot je dood ging ofzo.. Het was iets heel griezeligs met allemaal lijken van mensen die over elkaar heenlagen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 14:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De tweede is The day after tomorrow ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    De 3e: Cloverfield, denk ik? Nah, toch niet :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 19:55 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    De 2e is The Day after Tomorow.


    The odds are néver in our favor.

    1e misschien The Day of the Dead?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hahaha omg nee, niet Day of the Dead.
    Ik herinner me ineens dat ze op een gegeven moment ook in een soort ziekenhuis achtig iets kwamen..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    1: 28 days later? Of eh, zombieland? Outbreak?


    To infinity and beyond •

    Endure schreef:
    Hahaha omg nee, niet Day of the Dead.
    Ik herinner me ineens dat ze op een gegeven moment ook in een soort ziekenhuis achtig iets kwamen..

    Hahaha, klopt. :'D
    The Zombie Diaries?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Is die 3e niet Cloverfield?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Is die 3e niet Cloverfield?

    Nee, ik denk van niet want dat was niets met energie opgebruiken.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Cloverfield lijkt er wel erg op, maar is het niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is die derde niet War of the Worlds? (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Is die derde niet War of the Worlds? (;


    Hmm nee, de film begon met een soort Amerika achtig iets en toen kwam er een lichtstraal uit de lucht, die was blauw geloof ik..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    1) Cabin Fever, denk ik

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 20:23 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    1 is I think 'Carriers' Tenminste dat is de eerste film waar ik dan aan denk...

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 20:24 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    1 is I think 'Carriers' Tenminste dat is de eerste film waar ik dan aan denk...


    Oh ja, die kan het ook zijn!


    If we had not a soul, music would have created it.