• Ik heb hulp nodig gezien ik geen idee heb waarover ik een story moet openen! Ik wil iets dat wel veel gelezen word(dat je niet alles voor niks doet).

    Help me! Waarover zouden jullie meer story's willen lezen?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Wat jij leuk vind. Als je zelf plezier hebt in het schrijven van je eigen verhaal, dan merk je dat misschien ook wel aan hoe je schrijft en de passie die je erin steekt. Als het verhaal mij aanspreekt, lees ik het. (: Ik heb niet echt een voorkeur.
    (Dit heeft je zeker niet echt geholpen? :3)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Wil je dat het gelezen wordt? Justin Bieber. Of One Direction of whoever, zolang het maar 'n fanfic is.
    Maar het belangrijkste is dat jij het leuk vindt om te lezen. Gewoon lekker schrijven over wat je zelf wil :Y).


    i put the fun in funeral

    Ik vind dat een idee van jezelf moet komen..

    ik vind niet dat ik je hierbij kan helpen..
    kijk een verhaal moet gewoon uit jezelf pats in je opkomen.
    wij kunnen geen onderwerp voor je verzinnen waar jij over MOET schrijven.

    vind ik


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    MonkeyPie schreef:
    ik vind niet dat ik je hierbij kan helpen..
    kijk een verhaal moet gewoon uit jezelf pats in je opkomen.
    wij kunnen geen onderwerp voor je verzinnen waar jij over MOET schrijven.

    vind ik


    comfort in c h a o s

    Ik lees altijd vreemde verhalen die niemand leest, maar ik weet dat OneDirection altijd veel gelezen wordt. Ik zou het alleen niet doen voor de lezers, maar voor je eigen plezier. Maar goed, dat moet je natuurlijk zelf weten. 8D


    Felix

    PinkiePie schreef:
    Wil je dat het gelezen wordt? Justin Bieber. Of One Direction of whoever, zolang het maar 'n fanfic is.
    Maar het belangrijkste is dat jij het leuk vindt om te lezen. Gewoon lekker schrijven over wat je zelf wil :Y).


    Firm believer of all that is magic