• Niall Horan.
    Zayn Malik.
    Louis Tomlinson.
    Harry Styles.
    and Liam Payne.
    WE ARE DREAMING ABOUT ONE DIRECTION.

    and we fucking love it <3


    Some things are changing too much.

    Sestican schreef:
    Maar ik ga eten, tot vanavond!
    Xoxoxo<333(wedding)
    TOT VANAVOND LIEVE LIEKE <3333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Speciaal voor jou (:


    yeahh ik voel me vereerd (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Hahah er hebben hier wat katten ruzie achter het huis, dat klinkt grappig x'D

    iedereeen die gaat eten, eetsmakelijk <33


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ik ga zo eten en dan trainen en douchennnn, daarna moet ik mijn CKV verslag nog maken ;o oeps haha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik moet nog twee proeven voor scheikunde voorbereiden x'D Ik snap echt niet waarvoor dat nodig is, maar ik doe het maar wel. Anders mag ik de les niet in en een a-4je vol schrijven met de reden waarom ik de les weer in zou moeten. Dan bereid ik het nog liever even voor x'D
    Wat eem bull shit >.<

    Narry schreef:
    (...)

    Dat is echt zo flauw. Dat had ik vorige week ook (mijn eerste gym les van dit jaar en meteen al een slechte start x'D)
    We deden de shuttlerun test en ik zei dat ik niet meer kon en dus ook niet meer verder ging, omdat ik vorig jaar er ook al een longontsteking aan over had gehouden. Wil die vent me niet geloven en zegt dat dat onmogelijk is. Nou meneer, ga naar de arts ofzo en vraag na of je van een aanval een longontsteking kan krijgen. Want ja dat kan echt >.<
    En dat zei ik dus ook, werd hij nog bozer x'D En moest ik gewoon door, serieus mijn ouders waren best boos geworden (aa)

    Hahaha ik geef altijd ene grote bek terug als ze dom willen doen. Echt, ze zijn leraren maar ze denken dat ze weet ik veel wat zijn. Maar ze begrjpen niets. Nada. Nothing.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik heb nog 20 vragen te maken voor Geschiedenis over Politiek, moet een zakelijke brief schrijven voor Nederlands, moet nog iets aan literatuur doen voor Engels.. Economie... Kan morgen wel..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    Ik heb nog 20 vragen te maken voor Geschiedenis over Politiek, moet een zakelijke brief schrijven voor Nederlands, moet nog iets aan literatuur doen voor Engels.. Economie... Kan morgen wel..


    Haha ik moest vorig jaar ook een zakelijke brief voor Nederlands schrijven, maar we hadden echt zo'n slecht docent :o Ik heb het gewoon nooit gemaakt x'D

    zakelijke brief voor nederlands is niet zo moeilijk haha, moest ik vorig jaar doen, en ik moet economie en m&0 maken en frans leren ;x


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Narry schreef:
    (...)

    Haha ik moest vorig jaar ook een zakelijke brief voor Nederlands schrijven, maar we hadden echt zo'n slecht docent :o Ik heb het gewoon nooit gemaakt x'D
    haha ik was die dag dat we dat als toets moesten doen op ene begrafenis, en ik heb hem nooit ingehaald (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Anyways, guuuurls, ik ga er denk ik ook eventjes van af. Ik ga probably eten, daarna douchen en daarna wiskunde bijmaken. Spreek jullie vanavond. (heart2)


    We accept the love we think we deserve.

    SCHATJES IK GA ETEN!

    daarna moet ik gelijk trainen en douchen, daarna kom ik weer!

    TOT VANAVOND LIEFKES <3333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Eetsmakelijk allebei <3
    En tot vanavond (:

    HAHA dat met die telefoon ding van meet1d.com is zoooo grappig xD


    It's like I'm finally awake - One Direction.