• Ik had een boekenset besteld van the hunger games en nu blijkt dat er in mijn mockingjay een printfout zit (er zit een stuk van the hunger games in). Nu ga ik me onder mijn lakens verstoppen want die boeken lezen is zowat het enige dat ik leuk vond de laatste dagen zucht.
    Gelukkig heb ik een mail gekregen van het bedrijf dat de boeken verzonden heeft en nu krijg ik wel een gratis boek zonder fout, maar dat is uit Engeland, dus dat duurt nog even. Hoe triest. :-(
    Ahja.

    Aaahw! Arme jij!
    Ik zit nog maar in het eerste boek, in hoofdstuk twee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Omg, in de mijne ook, de engelse versie? Ik heb 'm al teruggebracht maar een nieuwe is nog steeds niet gekomen >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Omg, in de mijne ook, de engelse versie? Ik heb 'm al teruggebracht maar een nieuwe is nog steeds niet gekomen >.<

    Ja indd >< ik had een mail gekregen waarin stond dat het mogelijk was, maar ik had even gewacht voor ik ze begon te lezen en nu zag ik opeens dat ik het zitten had :-(