• Ik heb een stukje van mijn vinger afgesneden.
    Ik probeerde kaas te snijden met een slagersmes toen ik de kaasschaaf niet kon vinden. Nu heb ik een stuk huid van mijn vinder afgesneden.
    And I can assure you, it hurts like hell.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Omg dat moet pijn doen! Ik weet nog dat mijn stiefpapa de top van zijn duim had afgezaagd ._. ik viel bijna flauw. Veel beterschap ;3

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 13:42 ]


    Stop trying to control everything and just let go.

    Directioner schreef:
    Omg dat moet pijn doen! Ik weet nog dat mijn stiefpapa de top van zijn duim had afgezaagd ._. ik viel bijna flauw. Veel beterschap ;3


    Mijn moeder had met een snijmachine (Toen ze nog in de slagerij werkte) een stuk van haar handpalm afgesneden. :S


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ouch, dat ken ik min of meer wel ja. Als er echt een flink stuk vanaf is moet je snel naar de eerste hulp, dan kunnen ze het nog hechten. Hoe vies het ook klinkt, vingertoppen kunnen weer aangenaaid en hersteld worden, mits het binnen een aantal uur gebeurd. Kun je hem het beste in een glas met ijs of melk geloof ik bewaren, zou je moeten vragen over de telefoon. :x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Prophecy schreef:
    (...)

    Mijn moeder had met een snijmachine (Toen ze nog in de slagerij werkte) een stuk van haar handpalm afgesneden. :S


    Iew omg zo erg ._.


    Stop trying to control everything and just let go.

    Severed schreef:
    Ouch, dat ken ik min of meer wel ja. Als er echt een flink stuk vanaf is moet je snel naar de eerste hulp, dan kunnen ze het nog hechten. Hoe vies het ook klinkt, vingertoppen kunnen weer aangenaaid en hersteld worden, mits het binnen een aantal uur gebeurd. Kun je hem het beste in een glas met ijs of melk geloof ik bewaren, zou je moeten vragen over de telefoon. :x


    Hahaha, mijn vingertop is er niet af hoor.
    Ik heb gewoon een klein plakje huid eraf gesneden, per ongeluk natuurlijk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mijn vader had bijna al zijn vingers er af gezaagt, moest hij derict naar spoed.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik weet hoe het voelt, heb ik ook gehad. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oooh you stupid! Poor Naomy <3


    Life is hard and then we die

    Echt vies. Ik kan niet goed tegen bloed.


    Hope is only the love of life.

    Naomy toch!
    Waar heb jij je 2 hersencellen laten liggen? :'D
    Beterschap voor je vingertje.


    Your make-up is terrible

    Ik sneed een paar weekjes terug met de kaasschaaf recht in mijn duim, dus van het topje naar beneden ;x


    Let it come and let it be

    Auwtsj.. beterschap voor je vinger dan maar..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Assassin schreef:
    Naomy toch!
    Waar heb jij je 2 hersencellen laten liggen? :'D
    Beterschap voor je vingertje.


    Twee en een half!
    En mijn vingertje bedankt je.
    Het doet echt pijn. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Prophecy schreef:
    (...)

    Twee en een half!
    En mijn vingertje bedankt je.
    Het doet echt pijn. D:


    Een om niet in je broek te plassen, één om te ademen en die andere halve is voor? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik snijd me de hele tijd aan papier --'
    Maar beterschap met je vinger (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.