• Ik heb dus zegmaar een vraag, hoop dat jullie het weten maar anders ga ik zelf kijken.
    Ik heb geen idee of ze bij de saturn uberhaupt wel studiomicrofoons hebben maar ik heb het nodig voor mijn covers op youtube.
    Dus heeft iemand enig idee of ze dat hebben bij de saturn? Anders moet ik het online bestellen en dat heeft mijn moeder dus liever niet..
    Alvast bedankt, haha.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Heeft de Saturn (Wat dat dan ook is) geen website? De meeste winkels hebben een website.
    Alle winkels hebben een telefoon. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    Heeft de Saturn (Wat dat dan ook is) geen website? De meeste winkels hebben een website.
    Alle winkels hebben een telefoon. ^^


    Ik kijk straks wel haha, want de stroom staat.nu uit en ik zit nu dus op mijn telefoon : p


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Saph schreef:
    Heeft de Saturn (Wat dat dan ook is) geen website? De meeste winkels hebben een website.
    Alle winkels hebben een telefoon. ^^


    Saturn is zoiets als mediamarkt.

    Geen idee of ze dat hebben.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Saturn is zoiets als mediamarkt.

    Geen idee of ze dat hebben.


    'mkay, anders ga ik zo wel ff naar de winkels, want ze hadden wel DJ panelen, lijkt me wel dat ze dan ook studiomicrofoons hebben.. Want die gebruiken ze ook voor de radio :p


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Heb je geen muziekwinkel in de buurt?


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Heb je geen muziekwinkel in de buurt?

    Laat ik het zo zeggen, jawel, maar de laatste keer hadden ze geen eens snaren voor mijn vaders gitaar en heel die winkel is leeg.

    Wilde ook al naar de feedback gaan in Rotterdam maar daar hebben ze de microfoon die ik wil niet op voorraad.. Zucht, muziek winkels zijn soms niet handig.

    Achja.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Op de Saturn site kan ik er geen vinden.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Opgelost, ze hebben het dus niet.
    Ben voor niks helemaal naar het centrum gefietst voor die klote winkel.
    En moet dus online bestellen wat ik niet mag van mijn moeder.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.