• Ik zat mij nou toch eens te bedenken in de klas hoe het zou zijn als ik niet-gescheiden ouders zou hebben. Ik bedoel ik ben het zo vreselijk gewend. 'Vandaag ben je trouwens bij je vader' en hoppaaa, daar zit ik weer met al mijn spullen op mijn fiets naar mijn vader.

    Maar nou zat ik mij dus vooral af te vragen hoe dat dus zou zijn als je dan 's avond met je ouders thuis bent, en je hebt 2 gezagsvoerders. Kijk, ik heb dan 1 ouder die op mij let. Maar dan heb je er 2. Ik zou dat dus echt super bedreigend vinden. Maarja, dat is omdat ik het niet zo gewend ben. vinden jullie (en dan bedoel ik de kinderen die geen gescheiden ouder hebben) het niet vervelend om continu 2 gezagsvoerders om je heen te hebben? Of juist niet? Leg uit (:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 18:34 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Glameow schreef:
    Het irritante is dat ze het altijd met elkaar eens zijn, dus het voelt alsof er maar één iemand is die de baas over je speelt, maar dan wel met dubbele argumenten.. Best moeilijk omver te krijgen, als je het mij vraagt. Maar ik zou het me andersom moeilijk voor kunnen stellen.


    comfort in c h a o s

    Mijn ouders zijn bij elkaar. Soms heb ik er echt zo'n hekel aan dat ze het altijd perfect met elkaar eens zijn, net alsof ze elkaar niet durven tegen te spreken of zo..


    26 - 02 - '16

    mijn ouders zijn sinds bijna 3 jaar gescheiden. en ik vind het nu ook raar om te bedenken als ze weer samen zouden zijn haha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Mijn ouders zijn bij elkaar (ze hebben echt het meest droge, degelijke huwelijk dat je je kunt voorstellen, ondernemen nooit iets met elkaar, en ik heb ze elkaar nog nooit zien aanraken... maar goed... ze zijn dus bij elkaar). En dan ben ik ook nog eens enig kind... Dus ze weten alles van me, volgen me overal, zijn overbezorgd en vinden niets belangrijker dan school. *flauw, nep glimlachje* Yeaaaah. >_>


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    POM schreef:
    Mijn ouders zijn bij elkaar. Soms heb ik er echt zo'n hekel aan dat ze het altijd perfect met elkaar eens zijn, net alsof ze elkaar niet durven tegen te spreken of zo..


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mijn ouders werken zegmaar af en toe op elkaar af. dus ik zie ze niet vaak samen. Maar verder valt het ebst wel mee hoor.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Parabatai schreef:
    Ik zou het me nou juist niet voor kunnen stellen als ze gescheiden zouden zijn.


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    mijn ouders zijn samen maar tegelijk op een avond thuis eigenlij weinig. Zo ongeveer alleen met avondeten en daar even voor en na. Mijn vader werkt namelijk heel erg veel en daarom is hij weinig thuis maar dat ben ik ook gewend.
    Maar, twee " gezagdvoerders " ja dat ben ik gewend dus ik kan niet uitleggen hoe dat nou eigenlijk is.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Haha ik heb er maar één. Mijn vader komt maar 2 keer per week naar huis. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik zou het niet weten, mijn ouders mogen dan wel nog bij mekaar zijn, ze zijn geen van beiden veel thuis.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Glameow schreef:
    Het irritante is dat ze het altijd met elkaar eens zijn, dus het voelt alsof er maar één iemand is die de baas over je speelt, maar dan wel met dubbele argumenten.. Best moeilijk omver te krijgen, als je het mij vraagt. Maar ik zou het me andersom moeilijk voor kunnen stellen.


    Save me from myself.

    Mijn vader werkte overdag en was dus niet thuis. 'S avonds was hij wel thuis. Mijn moeder was de hele dag thuis. Maar ik zag mijn ouders niet als gezachtsvoerders maar als opvoeders. Ik weet niet, ze waren er gewoon.
    Tegenwoordig is er niemand overdag thuis en alleen 's avonds. Maar heel vaak ook niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Haha, wel een leuk iets wat je wilt weten, niet grappig maar vind ik wel ja leuk dat iemand aan zo iets denkt. Haha, ik zou het niet weten ik heb gewoon een een moeder maar mijn ouders zijn gescheiden.