• Wil ik net mijn kamer uitlopen, loop ik vol tegen een kast op. Blijkt dat m'n moeder de badkamer aan het ontschimmelen is, en die kast voor mijn deur heeft gezet. En nu zit ik hier opgesloten :3
    En ik heb honger
    Maar, om dit nuttig te houden, werden jullie ook wel eens -per ongeluk- opgesloten in je kamer? Of zou je juist graag een slot op je deur willen? =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Het 2e, ik word er helemaal gek van als mensen zonder reden mijn kamer in komen lopen.


    Great minds think alike.

    Ik zou wel een slot op m'n deur willen ja.


    26 - 02 - '16

    Unbroken schreef:
    Het 2e, ik word er helemaal gek van als mensen zonder reden mijn kamer in komen lopen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Das fijn >.<
    Ik heb ooit eens gehad dat ik er niet door kon, maar dan kreeg diegene gewoon een uitbrander en haalde het meteen weg :Y)

    Maar soms zou ik ook wel een slot op mijn kamer willen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Momentum schreef:
    Ik zou wel een slot op m'n deur willen ja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik wil ook een slot op mijn deur (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb geen deur. :Y)


    Full of envy behind that anonymous mask

    DarkSavior schreef:
    Ik wil ook een slot op mijn deur (cat)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chen schreef:
    Ik heb geen deur. :Y)

    o.O Kan iedereen zo naar binnen kijken? Hoe overleef jij dat (krul)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    das kut ;O.
    Ik zit haast nooit op mijn kamer alleen als ik slaap, dus het heeft niet echt veel zin om een slot op mijn kamer te hebben xdd


    “All those fairytales are full of shit.”

    Spotgaai schreef:
    (...)
    o.O Kan iedereen zo naar binnen kijken? Hoe overleef jij dat (krul)


    Nee haha gelukkig niet, ik zit op zolder. Maar het is wel irritant want iedereen kan zo ongevraagd de trap op lopen.


    Full of envy behind that anonymous mask

    DarkSavior schreef:
    Ik wil ook een slot op mijn deur (cat)

    + Ik was een keer opgesloten in mijn kamer, omdat er boven 2 glazen platen naar beneden waren gevallen. Toen ik mijn kamer niet uit, omdat er overal glas lag


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    heb een slot op mijn deur, en die gaat op slot als ik weg ben, anders worden al mijn sieraden en make-up geplunderd door mijn zus die vind dat ze te weinig heeft -.- die heeft dus 2 bakken vol eh,


    even a white rose has a black shadowx

    De kleine kamer waar ik nu in slaap was vroeger gewoon een kamertje met spullen. Het had ook een slot (nu niet meer anders kan iedereen zo mijn kamer in kijken o.O)en ik deed het slot dicht en kreeg hem niet meer open. Mijn moeder werd toen gillend gek. Goede tijd :W + Wat RainbowShine zegt (Dat was eigenlijk ook best grappig)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 15:03 ]


    Shoganai i ne~

    Niet dat ik weer. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife