• Wat was vroeger de wereld toch geweldig. =D






    Ch!ps was echt geweldig. Jammer dat het in 2010 is opgedoekt.
    Het doet me echt denken aan vroeger, eigenlijk waren het gewoon dansende en zingende superhelden. Als je goed naar al hun clipjes kijkt ^^
    Het allerbeste nog wel was dat het ENGELS was, gewoon geweldig voor kinderen om alvast die taal mee te krijgen =D

    Vroeger was de muziek echt zo veel beter dan nu. Soms gewoon echte verhaallijnen en nu is het gewoon een vaste beat. Verder was fox kids honderd keer beter dan DisneyXD of al die andere crap.

    Welke liedjes/dingen herinneren jullie aan de vroege tijd? :]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:42 ]


    =

    Ik ken het XD maar als ik het nu luister heb ik zo iets van; omg hoe kon ik dat leuk vinden XD


    over je vraag;
    En ehm, weet niet. Daar zal ik even over nadenken


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    K3 doet me erg denken aan vroeger :'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Oh my god, dat vond ik vroeger zo leuk hè!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    K3. Chipz. Ik danste altijd op Chipz met streetdance toen ik 7 wasxD.
    En voor de rest niet echt veel. Ik heb het een beetje verbannen.


    Food.

    Omg ik was die-hard fan van Chipz. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    k3


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Scharry schreef:
    K3. Chipz. Ik danste altijd op Chipz met streetdance toen ik 7 wasxD.
    En voor de rest niet echt veel. Ik heb het een beetje verbannen.


    Bij ons op de basischool was het altijd met open podium heelveel chipz! :'D


    =

    Oh, the memories :')


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik was ook helemaal weg van Ch!pz en stiekem hebben ze nog steeds leuke nummers :X

    Ook was ik fan van K3, Kus en XYP :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Haha, ik zat de clip van Captain Hook te kijken, ik ging helemaal op in het verhaal, komt dat lied ineens:
    NANANANANA, OH OHO OWEE OH!
    D'oh, verpest de spanning maar weer.

    Ik vond dat lied over Cowboys van Ch!pz altijd vet leuk :') En wat mij herinnert aan vroeger.. K3 en Disney :Y)

    O gosh, ik krijg nu jeugdherinneringen...
    Ik was vroeger al gek op dansen en hierop ging ik hier helemaal los xD
    Ik vond het echt geweldige muziek! Volgens mij vond ik Peter of hoe die ook heet toen helemaal geweldig xD

    Maar dat heeft héél kort geduurd. Was volgens mij dezelfde tijd als Djumbo, dat ik dat leuk vond... Lolzz, dit is echt geniaal xD


    Deep inside, I've never felt alive

    FOX KIDS. (: Die hadden zo'n liedje eh, en die had ik echt serieus 2 jaar nadat het van tv was verdwenen nog in me kop.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Vivace schreef:
    O gosh, ik krijg nu jeugdherinneringen...
    Ik was vroeger al gek op dansen en hierop ging ik hier helemaal los xD
    Ik vond het echt geweldige muziek! Volgens mij vond ik Peter of hoe die ook heet toen helemaal geweldig xD

    Maar dat heeft héél kort geduurd. Was volgens mij dezelfde tijd als Djumbo, dat ik dat leuk vond... Lolzz, dit is echt geniaal xD


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Je hebt helemaal gelijk!


    Your make-up is terrible

    Dit lied doet mij altijd aan vroeger denken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.