• Ik weet niet of hier al een topic over is, maargoed
    One Direction komt 5 oktober naar Amsterdam! Eindelijk!
    Waar precies in A'dam is nog niet bekend!
    Wie gaat er allemaal naartoe?

    I'm sooo excited!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You never fail, unless you keep trying...

    Jezus wat zijn jullie negatief zeg ;x Q&A is júist beter dan een concert. Nu kom je veel dichterbij ze en heb je de kans om tegen ze te praten. ;x En ik heb een code gekregen ;D


    “Usually I'm remarkably good natured. Try me on a day that doesn't end in y.”

    ze komen op vrijdag hoor 5 oktober is het vrijdag je moet wel bij 2012 kijken want in 2011 is het wel op een woensdag dus..

    Timshel schreef:
    Ik mag sowieso niet. Ik woon in fucking Narnia vergeleken met Amsterdam en het is op een schooldag -woensdag- dus hoeveel ik ook smeek, ik ga niet mogen...
    En ik baal 'r fucking erg van.


    het is op een vrijdag hoor want je moet wel bij 2012 kijken en dan is het op een vrijdag en waarschijnlijk keek je bij 2011 want in 2011 is het wel op een woensdag

    liljuulxxx schreef:
    ze komen op vrijdag hoor 5 oktober is het vrijdag je moet wel bij 2012 kijken want in 2011 is het wel op een woensdag dus..

    Why the Firetruck ben je aan het reageren op een out Topic -.-'?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    liljuulxxx schreef:
    ze komen op vrijdag hoor 5 oktober is het vrijdag je moet wel bij 2012 kijken want in 2011 is het wel op een woensdag dus..

    1) Oud topic
    2) Het was in 2011


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    laatmaar

    ColouredWind schreef:
    (...)
    1) Oud topic
    2) Het was in 2011

    srry

    PUKKELxDING schreef:
    (...)*is also going*


    Also going


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    damnit, mijn ouders vinden dat ik naar concerten mag vanaf mijn 15de en ik wordt 4 dagen na het concert 15:(


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prefete schreef:
    Als het een concert was, was ik gegaan. Maar een q&a boeit me niet echt zoveel.


    Wat is een q&a eigenlijk? ;x x)


    Inspiration can hit you any time

    -laat al maar, oud topic (cat)-
    Ik ben niet geweest, in elk geval. (cat)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 23:21 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'