• Over twee weken ga ik op weekend met een bende 12-16 jarigen. Ik ben van plan een nachtspel te organiseren..
    ik zit het internet af te schuimen om ideetjes op de toen, maar ik vind gewoon niets passend.
    Kunnen jullie me helpen? (liefst iets actief met veel lopen enzo (krul))


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik weet nog dat wij met school menselijk Stratego deden, maar ik heb toen maar een beetje rondgewaggelt en me kapot gelachen om iedereen, dus ik weet niet hoe dat in zijn werk gaat, omdat ik het echte spel ook niet ken...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ergens vind ik het spel wat ik op groep acht kamp had gedaan wel leuk :'D
    Het drugsspel. Je had dealers en van die politiemannetjes. Die dealers hadden een zakje poeder, meel of zo, en die moesten dan dealen met monopoly geld. Politie kon die dealers dan oppakken en dan werden zij dealers. Wie aan het eind meeste zakjes had, had gewonnen.
    Het is echt heel kinderachtig, maar als je lol hebt is het echt heel grappig :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Hoe heette dat ook alweer? Nachtwacht, ofzo? Dat er dan teams zijn die jouw team pakken als ze je hebben gezien en als je de grens overkomt zonder gepakt te worden heb je gewonnen.
    Zoiets deden wij toen ;/ Weet alleen niet meer hoe het ook alweer precies gaat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bandicoot schreef:
    Ik weet nog dat wij met school menselijk Stratego deden, maar ik heb toen maar een beetje rondgewaggelt en me kapot gelachen om iedereen, dus ik weet niet hoe dat in zijn werk gaat, omdat ik het echte spel ook niet ken...


    dit dus. ik was een bom ogzo? Ik ging ergens staan en vetelde iedereen dat ik de vlag was. XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rarity schreef:
    Ergens vind ik het spel wat ik op groep acht kamp had gedaan wel leuk :'D
    Het drugsspel. Je had dealers en van die politiemannetjes. Die dealers hadden een zakje poeder, meel of zo, en die moesten dan dealen met monopoly geld. Politie kon die dealers dan oppakken en dan werden zij dealers. Wie aan het eind meeste zakjes had, had gewonnen.
    Het is echt heel kinderachtig, maar als je lol hebt is het echt heel grappig :'D

    Ja, iets met deze strekking bedoelde ik!
    Dit is echt vet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Schriktocht. :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bandicoot schreef:
    Ik weet nog dat wij met school menselijk Stratego deden, maar ik heb toen maar een beetje rondgewaggelt en me kapot gelachen om iedereen, dus ik weet niet hoe dat in zijn werk gaat, omdat ik het echte spel ook niet ken...
    stratego hebben we al elk jaar gedaan, bedankt voor het idee maar ik zou graag eens iets anders doen:Y)
    ik dacht misschien aan levende weerwolven van wakkerdam.. Maar ik heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Cluedo? Of is dat onorigineel :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rarity schreef:
    Ergens vind ik het spel wat ik op groep acht kamp had gedaan wel leuk :'D
    Het drugsspel. Je had dealers en van die politiemannetjes. Die dealers hadden een zakje poeder, meel of zo, en die moesten dan dealen met monopoly geld. Politie kon die dealers dan oppakken en dan werden zij dealers. Wie aan het eind meeste zakjes had, had gewonnen.
    Het is echt heel kinderachtig, maar als je lol hebt is het echt heel grappig :'D
    hey das wel cool :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)hey das wel cool :'D

    Jaa, dat is het zeker :3
    Er komen nu weer allemaal herinneringen boven :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Negligible schreef:
    Cluedo? Of is dat onorigineel :'D
    had ik ook al aan gedacht en hebben we nog niet gedaan!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oh god, vroeger deden wij altijd iets.
    Er stond op een veld iemand in het midden (bij een paal of iets) met een zaklamp. Zo'n twee of drie mensen waren met zaklampen. De rest van de groep moet naar het midden zien te komen van dat veld zonder gezien te worden door de "vangers". En door het open veld moeten ze dus waarschijnlijk door het gras kruipen op hun buik. Ik vond het altijd heel leuk.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Rarity schreef:
    (...)
    Jaa, dat is het zeker :3
    Er komen nu weer allemaal herinneringen boven :'D
    ik heb het eens gegoogled en ik vond dit: http://kajwesthoek.jnet.be/activiteiten/drugsspel.pdf
    ziet er echt cool uit ;'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Greppeltocht is altijd leuk. Je wordt ergens gedropt en moet weer naar huis zien te komen, maar onderweg mag je niet gezien worden door de rondrijdende/lopende/fietsende posten. (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Seel schreef:
    (...)ik heb het eens gegoogled en ik vond dit: http://kajwesthoek.jnet.be/activiteiten/drugsspel.pdf
    ziet er echt cool uit ;'D

    Ja, dat was het! :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.