• Ik heb best vaak dat ik 's ochtends iets aantrek en dan in de spiegel kijk met de gedachte dat het er wel leuk uitziet. Nou, vervolgens ga ik met een goed gevoel naar school en als ik dan eenmaal thuis aankom en nog eens een blik in de spiegel werp vraag ik me echt af hoe ik zonder schaamte heel de dag zo heb kunnen rondlopen.
    Well, raise your hands als je ook weleens pas na een paar uur volledig versteld staat van je verschrikkelijke kledingkeuze. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Heb ik eigenlijk nog nooit gehad


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb dat altijd zodra ik op school loop en dan kruip ik practisch helemaal ineen :'D


    Let it come and let it be

    Neuh, zo goed als nooit eigenlijk.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Niet in een dag, maar ik heb nu wel als ik foto's terugkijk van een jaar geleden dat ik denk van; "Hoe heb ik mezelf dat ooit aan kunnen doen ._. Heb ik dáár geld aan besteed? ._."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Negligible schreef:
    Heb ik eigenlijk nog nooit gehad


    ars moriendi

    nee, want ik trek nooit 'onveilige' kleding aan :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Caine schreef:
    Niet in een dag, maar ik heb nu wel als ik foto's terugkijk van een jaar geleden dat ik denk van; "Hoe heb ik mezelf dat ooit aan kunnen doen ._. Heb ik dáár geld aan besteed? ._."


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caine schreef:
    Niet in een dag, maar ik heb nu wel als ik foto's terugkijk van een jaar geleden dat ik denk van; "Hoe heb ik mezelf dat ooit aan kunnen doen ._. Heb ik dáár geld aan besteed? ._."

    Ik,


    <3

    Caine schreef:
    Niet in een dag, maar ik heb nu wel als ik foto's terugkijk van een jaar geleden dat ik denk van; "Hoe heb ik mezelf dat ooit aan kunnen doen ._. Heb ik dáár geld aan besteed? ._."


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nee, eigelijk nooit last van :O Ik voel me altijd wel goed in mijn kleding ;) Anders koop ik het ook niet. In de winkel denk ik ook altijd eerst goed na waar ik het bij ga dragen voor ik iets koop :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Caine schreef:
    Niet in een dag, maar ik heb nu wel als ik foto's terugkijk van een jaar geleden dat ik denk van; "Hoe heb ik mezelf dat ooit aan kunnen doen ._. Heb ik dáár geld aan besteed? ._."


    Sometimes it's best not to care.

    nee. never.

    Nee eigenlijk nooit.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik heb dat al eens vaker gehad, ja.


    We bring our sons up to get gunned down.