• HELP HELP KINDERS!

    Ik moet een samenvatting schrijven over een verhaal dat ik heb gekregen met een de evolutietheorie van Darwin. & het probleem is dat ik geen idee heb van wat ik erin moet zetten. Ik raak hier flink van in de stress want ik heb dus echt geen focking idee!!

    Iemand tips of hulp ofzo't?!
    xx


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    scholieren.com


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hmm ik weet niet erlijk gezegd n_n Schrijf gewoon wat je in het verhaal gelezen hebt ofso?

    Hmm ik weet niet erlijk gezegd n_n Schrijf gewoon wat je in het verhaal gelezen hebt ofso?

    Ja lief het irritante is,ik moet zijn theorie shit uit het verhaal halen. & het is zo'n boek verhaal ding,dus je weet niet goed wat nou bij wat hoord ¬¬


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Ja lief het irritante is,ik moet zijn theorie shit uit het verhaal halen. & het is zo'n boek verhaal ding,dus je weet niet goed wat nou bij wat hoord ¬¬


    Hmm dan is het inderdaad erg irritant >,< Ahmm... Schrijf wat je denkt, doe ik ook altijd en ik haal altijd goede punten :Y)

    Zet zijn theorie erin en vertel over zijn leven n_n


    Love is more than just 4 characters.

    vertel over dat hhij op een ship mee reisde en alles wat hij vond levend of dood naar engeland stuurde alleen het levende werd wel neer geschoten:P
    dAT VEEL MENSEN EERST IN HETBEGIN DACHTEN DAT HIJ GEK WAS DAT er in engeland een groot boek is ofzo


    sorry eer kan ik me op dit moment niet herinnernenXD


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Charles_Darwin




    alsjeblieft(A)


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    -ligt nu meer dan dubbel- Binnenpretje
    Is het nu de bedoeling dat je de evolutietheorie samenvat?


    No growth of the heart is ever a waste

    Pfft...als je wist wat ik had dan was het echt neit zo makkelijk 0o Ik weet ook niet wat ze er nou in wil hebben


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ok wat ik weet -niet lachen-
    In de loop der tijd zijn er dieren geboren met een afwijking, maar deze afwijking bleek later een voordeel te zijn om te overleven. Doordat deze dieren dus overleefden en nakomelingen kregen, hebben ze dit overgegeven, en is het verder ontwikkelt.
    Ehm zoiets was het toch?


    BAM!

    My story :]
    Darwin gaat uit van de evolutietheorie. Dat houdt in dat er overal in de natuur geexperimenteerd wordt met organismen die iets afwijken dan hun soortgenoten. Zogenaamde mutanten. Sommige blijken een sterkere afweer te hebben tegen bijv. vijanden, of ze zijn sterker bestand tegen ziekten. Dan zullen deze mutanten zich voortplanten en worden de eigenschapen doorgegeven. Soms zijn de mutanten ook zwakker en verdwijnen ze op den duur uit de natuurlijke keten. Dat is natuurlijke selectie. Zo worden organismen steeds sterker en sterker en de zwakkeren worden op den duur uitgeschakeld, in een langer periode van tijd. Dat is bij de mens ook gebeurd. 30.000 jaar geleden is de homo sapiens ontstaan, daarvoor waren ook wel mensensoorten maar die waren uitgestorven omdat ze niet de goeie vaardigheden hadden.
    Das allemaal vastgelegd in zijn boek 'The Origin Of Species.'
    Ik heb al in geen jaar biologie meer gehad maar dit is wat ik er zo ongeveer van weet.


    No growth of the heart is ever a waste

    -ligt nu meer dan dubbel- Binnenpretje
    Is het nu de bedoeling dat je de evolutietheorie samenvat?

    Nou dr is een idiote schrijver die een boek heeft geschreven,zo'n verhaal ding,met daarin den evolutietheorie erin gestopt. Zo'n meid die komt een kerel tegen en die lult het hele leven van Darwin op met de evolutie theorie erin.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    My story :]
    Darwin gaat uit van de evolutietheorie. Dat houdt in dat er overal in de natuur geexperimenteerd wordt met organismen die iets afwijken dan hun soortgenoten. Zogenaamde mutanten. Sommige blijken een sterkere afweer te hebben tegen bijv. vijanden, of ze zijn sterker bestand tegen ziekten. Dan zullen deze mutanten zich voortplanten en worden de eigenschapen doorgegeven. Soms zijn de mutanten ook zwakker en verdwijnen ze op den duur uit de natuurlijke keten. Dat is natuurlijke selectie. Zo worden organismen steeds sterker en sterker en de zwakkeren worden op den duur uitgeschakeld, in een langer periode van tijd. Dat is bij de mens ook gebeurd. 30.000 jaar geleden is de homo sapiens ontstaan, daarvoor waren ook wel mensensoorten maar die waren uitgestorven omdat ze niet de goeie vaardigheden hadden.
    Das allemaal vastgelegd in zijn boek 'The Origin Of Species.'
    Ik heb al in geen jaar biologie meer gehad maar dit is wat ik er zo ongeveer van weet.


    tnx voor de hulp maar ik moet een heel A4 vol en nog veel meer andere info XD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nee, geen tipss X'D


    I don't need words to feel those lips.

    Darwin heeft gelijk, god hebben mensen alleen maar bedacht omdat ze bijv. natuurverschijsels als bliksem niet konden plaatsen, en bij god konden ze troost vinden.

    Kort maar krachtig? :$


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT