• De afgelopen paar dagen heb ik allemaal nieuwe muziek op mijn MP3 gegooid en ik had dat dus opgezet, het lied begon wel oké, maar ineens hoor ik gagnam style! Die had ik dus niet gedownload, het lied veranderde halverwege gewoon haha.

    Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt? :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb dat er foto's op mijn mobiel komen die ik niet heb gemaakt. Terwijl ik gewoon lockscreen aan heb etc.

    Een vernieuwde versie van een Rickroll? :'D

    En nee, ik heb nog nooit zoiets gehad. Ik heb wel ooit, in een heel ver verleden, eens een nummer van Justin Bieber in iTunes gezet, min of meer uit nutteloos protest tegen al de mensen die hem (toen nog) zonder duidelijke reden haatten. Dat staat er nog steeds in, dus zo nu en dan zet ik alles op shuffle en krijg ik opeens Baby te horen. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb dat bij een liedje van de Black Eyed Peas. Het nummer is dan afgelopen en gaat dan nog drie minuten door met random muziek.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik had eens uit het niets een video in mn whatssapp map staan, niemand heeft hem naar metoegestuurd, het was ook niet echt een frisse video. Als je het echt wil weten: (18+)

    een hond ging "down under" bij een vrouw


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.