• naar het nieuwe seizoen van Gossip Girl?

    Maandag 26 september begint het nieuwe, vijfde seizoen van de hitserie. (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Me not.

    Ik heb het vanaf seizoen 1 al niet gevolgd, dus ik ga niet in seizoen 5 beginnen. Maar ik ga het nog wel een keer downloaden en allemaal kijken denk ik (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    Ik heb het vanaf seizoen 1 al niet gevolgd, dus ik ga niet in seizoen 5 beginnen. Maar ik ga het nog wel een keer downloaden en allemaal kijken denk ik (:


    Haha, dan mis je denk ik een beetje teveel ja ;)
    Tis wel de moeite waard om terug te kijken hoor.


    I was an angel living in the garden of evil

    Yess, dat is nú maandag <3 Hoe laat dan???


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Ik hoop gewoon dat het beter is dan de trailer. Ik houd van Gossip Girl, maar beter dan de trailer is een must om te blijven kijken.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Altair schreef:
    Me not.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Girl, moet je me dat nog vragen? Natuurlijk ga ik het kijken! Ik hou zo van Nate Archibald :9~


    “Love is a contradiction.”

    No way.


    No growth of the heart is ever a waste

    Stonem schreef:
    Ik heb het vanaf seizoen 1 al niet gevolgd, dus ik ga niet in seizoen 5 beginnen. Maar ik ga het nog wel een keer downloaden en allemaal kijken denk ik (:


    Ik heb het precies hetzelfde, alleen heb ik ook nog een deel van het tweede seizoen gekeken. Maar ik wil het nog eens allemaal kijken.


    As travars

    Altair schreef:
    Me not.

    No thanks, not for me. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    - steekt hand enthousiast op -


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hell yeah


    All I have in life, is my imagniation.

    Nope, ik kijk alleen maar misdaadseries op Grey's anatomy na, want dat kijk ik ook en dat is geen krimiserie.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kijk, als ik weet waar ik het kan kijken. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker